Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
fritzie
Berichten: 255 Lid geworden op: wo 26 nov 2008, 21:06
Locatie: Sint-Willebrord
Bericht
door fritzie » zo 10 jul 2011, 22:23
prachtig zo, niets meer aan doen. een andere kleur maakt t imho te druk, nu is t mooi in balans
Hier sluit ik mij volledig bij aan.
Bert
Pjotr
Berichten: 36744 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » zo 10 jul 2011, 22:24
Saai hoor ...
Paul
Berichten: 1577 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 22:27
Locatie: Rotterdam
Bericht
door Paul » zo 10 jul 2011, 22:26
ik stem ook voor saai, dus geen kleurtje
Pjotr
Berichten: 36744 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » ma 11 jul 2011, 0:06
Wat is nou het probleem? Je hoeft helemaal niet te kiezen
Waar maak je nou een los steentje voor?
Veel van die steentjes gieten en veel verschillende kleurtjes maken. Gewoon afwisselen om de paar weken. Komt Hans luisteren, doe je er een "PEM" steentje in en bij Jeroen een filtersteentje. In Breda doe je er dan een naturel steentje in om de rest van de ZBA forummers te behagen
]eep
Berichten: 469 Lid geworden op: za 03 mei 2008, 2:03
Locatie: Ede
Contacteer:
Bericht
door ]eep » ma 11 jul 2011, 2:05
Eenvoud is het kenmerk van het ware.
Naturel dus.
Mooi.
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » ma 11 jul 2011, 6:34
Pjotr schreef: Wat is nou het probleem? Je hoeft helemaal niet te kiezen...
Gisterenavond dacht ik hetzelfde
, gewoon met klittenband demontabel houden.
Maar goed, intussen staat het:
-Naturel: 5
-Donkergrijs 4
-Zwart 2
Rizzo
Berichten: 466 Lid geworden op: vr 04 dec 2009, 10:35
Locatie: Gouda
Bericht
door Rizzo » ma 11 jul 2011, 6:47
Absoluut naterel wat mij betreft, zo is er een natuurlijke eenheid tussen kast en baffle. Schitterende speakers trouwens, ik vind die beton look echt heel mooi.
rho
Berichten: 4766 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België
Bericht
door rho » ma 11 jul 2011, 7:37
Na het zien van de nieuwe foto's moet ik mijn stem van donkergrijs naar naturel verschuiven.
FR_Aad
Berichten: 5545 Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad » ma 11 jul 2011, 8:46
+1 voor naturel. (Zorgt voor balans in het ontwerp)
gervenja
Berichten: 660 Lid geworden op: ma 25 feb 2008, 20:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door gervenja » ma 11 jul 2011, 8:55
Ziet er schitterend uit.
Naturel voor mij. 1+
Joland
Berichten: 170 Lid geworden op: wo 08 sep 2010, 13:46
Bericht
door Joland » ma 11 jul 2011, 9:02
Ook ik zeg naturel. Hoewel ik de verwisselbare frontjes (lang leve Nokia) ook een leuk idee vind.
cobaltjeh
Berichten: 1583 Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen
Bericht
door cobaltjeh » ma 11 jul 2011, 9:17
Erg mooi geworden arno, ik stem voor donkergrijs +1.
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » ma 11 jul 2011, 9:54
Ik stem voor donkergrijs: fraai (imho) en in balans met de achterzijde. Het zijn de details die het doen.
Jan
PS: ze zijn allemaal erg mooi, maar die donkergrijze wat meer dan de rest.....
Forza
Berichten: 616 Lid geworden op: di 24 jul 2007, 22:31
Locatie: Eindhoven
Bericht
door Forza » ma 11 jul 2011, 10:23
Of...
naturel en dan de plaat achterop hetzelfde afwerken als de baffle......
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » ma 11 jul 2011, 18:05
Iedereen bedankt, de stemronde is voorbij.
De uitslag:
-Zwart: 2 stemmen
-Donkergrijs: 4 stemmen
-Naturel: 10 stemmen
Gelukkig maar, dat scheelt mij weer werk
Verwisselbaar is ook leuk, maar dat gaat niet gebeuren, want dat zijn namelijk fratsen.
(en dat ornament op zich is al frats genoeg)
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » ma 11 jul 2011, 18:07
Forza schreef: Of...
naturel en dan de plaat achterop hetzelfde afwerken als de baffle......
Ach, de achterkant en de voorkant zie je toch niet tegelijk
Pjotr
Berichten: 36744 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » ma 11 jul 2011, 18:11
Arno schreef:
Ach, de achterkant en de voorkant zie je toch niet tegelijk
Je weet het met die ZBA'ers nooit
callum
Berichten: 6 Lid geworden op: di 28 nov 2006, 9:32
Locatie: Zaandam
Bericht
door callum » ma 11 jul 2011, 18:31
hahaha
Forza
Berichten: 616 Lid geworden op: di 24 jul 2007, 22:31
Locatie: Eindhoven
Bericht
door Forza » ma 11 jul 2011, 19:02
Arno schreef: Ach, de achterkant en de voorkant zie je toch niet tegelijk
Wowly schreef: Het zijn de details die het doen
.
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » ma 11 jul 2011, 19:46
aangeZien twaron er maar in 1 kleur is stem ik tegen!
naturel of grijs......
naturel is later altijd te veranderen
RUben
Berichten: 120 Lid geworden op: do 09 mar 2006, 21:10
Locatie: Almere
Bericht
door RUben » ma 11 jul 2011, 20:37
Op de foto lijkt donkergrijs mooier, maar ik denk dat zwart in realtime beter staat. Door het diepte verschil zal het er toch uitspringen, ook al is het dan de zelfde kleur als de geheel voorkant.
+1 voor zwart, en anders donkergrijs..
MechanicalAnimal
Berichten: 3260 Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn
Bericht
door MechanicalAnimal » ma 11 jul 2011, 20:56
Arno schreef: Iedereen bedankt, de stemronde is voorbij.
fuck that...waar is m'n bubblegum
Arno schreef:
Verwisselbaar is ook leuk, maar dat gaat niet gebeuren, want dat zijn namelijk fratsen.
(en dat ornament op zich is al frats genoeg)
fratsen roeleren en schoppen kont
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » ma 11 jul 2011, 21:20
MechanicalAnimal schreef: Arno schreef: Iedereen bedankt, de stemronde is voorbij.
fuck that...waar is m'n bubblegum
vorige pagina
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » ma 11 jul 2011, 21:22
dre schreef: aangeZien twaron er maar in 1 kleur is stem ik tegen!
Maarre, wat gaat die Twaron voor goeds brengen? Ik heb nu een beetje baf onder in de kast gedaan.
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » ma 11 jul 2011, 21:25
de hele kast mag vol met baf,wel losjes er in.
wordt het laag beter van.