dus bij IBF de MP-1R kit gekocht (mic-amp + EMM8) en ik zit eigenlijk nog naar een USB geluidskaart voor bij een laptop te kijken. De m-audio transit met alleen RCA aansluitingen is niet meer leverbaar en die was net zo mooi compact en via tulp/RCA makkelijk aan te sluiten op audio versterker en microfoon amp
Ik zit nu naar de E-MU 204 te gapen maar ik vind de aansluitingen/connectors verwarrend ? Zie ik het goed dat L en R ingang over verschillende soorten connectoren aangesloten worden maar dat je in beide toch een standaard 1/4" (wat ik dan hoofdtelefoonplug noem) plug kunt insteken?
In de manual van de 0204 staat dat het zowel gebalanceerd als ongebalanceerd kan, hoe ziet een verloopkabel er dan uit van de ongebalanceerd RCA plug van de microfoonversterker naar de 1/4" plug op de EMU er dan uit? is dat trouwens een mono of stereo 1/4"plug? In het geval van een mono plug is natuurlijk het verloopkabeltje van RCA naar 1/4"plug wel duidelijk. Maar in het andere geval als het een 1/4" stereo plug is?
En vermoedelijk zie ik dat ik de microfoon voorversterker van IBF niet nodig heb ....omdat de 0204 ook 5V spanning geeft voor de EMM8....in de manual tekenen ze een 1/8" stereo plug voor de microfoon, maar ik zou een mono plug verwachten want de microfoon heeft een RCA plug. De menual zegt ook verder weinig over welke pluggen het nu precies zijn, mono of stereo.
Huib