Instrumentmaker stelt zich voor

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Instrumentmaker stelt zich voor

Bericht door Henkjan »

kan je ook het alu laten (zwart) anodiseren? ik wil graag voor de onderstaande kast een mooie grote volumeknop hebben, en zwart zou veel mooier staan...


Afbeelding
Lambert schreef:
Uiteraard kan ik (waarschijnlijk) al jullie vragen op materialengebied (alu , staal , titaan , keramiek , etc) en mechanisch/bewerkings (schroefdraden etc.) gebied beantwoorden.
hint: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=5&t=13958
Lambert
Ook commercieel actief
Berichten: 11
Lid geworden op: di 08 mar 2011, 21:12
Locatie: Leiden

Re: Instrumentmaker stelt zich voor

Bericht door Lambert »

Ja hoor , dat kan.
Hangt van de aluminiumlegering af hoe goed het lukt , maar zwart anodiseren is heel gebruikelijk.

Nou doe ik dat niet zelf , heb echter wel goede ervaringen met een bedrijf in Voorburg : Haveman

Een ander idee : als je het laat chromateren kun je daarna naar hartelust verven met duurzaam resultaat
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Instrumentmaker stelt zich voor

Bericht door Henkjan »

verven was ik niet van plan, netjes zwart geanodiseerd lijkt me mooi
Lambert
Ook commercieel actief
Berichten: 11
Lid geworden op: di 08 mar 2011, 21:12
Locatie: Leiden

Re: Instrumentmaker stelt zich voor

Bericht door Lambert »

Henkjan schreef:
verven was ik niet van plan, netjes zwart geanodiseerd lijkt me mooi
Vindt ik ook mooier. =P~
Gesloten