hint: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=5&t=13958Lambert schreef:Uiteraard kan ik (waarschijnlijk) al jullie vragen op materialengebied (alu , staal , titaan , keramiek , etc) en mechanisch/bewerkings (schroefdraden etc.) gebied beantwoorden.
Instrumentmaker stelt zich voor
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Instrumentmaker stelt zich voor
kan je ook het alu laten (zwart) anodiseren? ik wil graag voor de onderstaande kast een mooie grote volumeknop hebben, en zwart zou veel mooier staan...

Re: Instrumentmaker stelt zich voor
Ja hoor , dat kan.
Hangt van de aluminiumlegering af hoe goed het lukt , maar zwart anodiseren is heel gebruikelijk.
Nou doe ik dat niet zelf , heb echter wel goede ervaringen met een bedrijf in Voorburg : Haveman
Een ander idee : als je het laat chromateren kun je daarna naar hartelust verven met duurzaam resultaat
Hangt van de aluminiumlegering af hoe goed het lukt , maar zwart anodiseren is heel gebruikelijk.
Nou doe ik dat niet zelf , heb echter wel goede ervaringen met een bedrijf in Voorburg : Haveman
Een ander idee : als je het laat chromateren kun je daarna naar hartelust verven met duurzaam resultaat
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Instrumentmaker stelt zich voor
verven was ik niet van plan, netjes zwart geanodiseerd lijkt me mooi
Re: Instrumentmaker stelt zich voor
Vindt ik ook mooier.Henkjan schreef:verven was ik niet van plan, netjes zwart geanodiseerd lijkt me mooi
