Afdruk van barbie?Arno schreef:Nee. Ik ben zo'n man die alleen maar meisjes kan makenMechanicalAnimal schreef:Heb je geen Bob de Bouwer-poppetje?
projekt egalisatiemortel
Moderator: Beheerdersteam
Re: projekt egalisatiemortel
Re: projekt egalisatiemortel
Had je ze ook maar niet allemaal op moeten etenArno schreef:Nu zoek ik nog steeds naar iets logo-achtigs wat ik mee kan gieten in dat stukje mortel aan de voorkant.
Re: projekt egalisatiemortel
O jee, weer een hoop goeie ideeën. Nu weet ik echt niet meer wat ik moet kiezen 
Re: projekt egalisatiemortel
Je kunt dat stukje ook pas maken als 'ie definitief gefilterd is en dan een schematische weergave van je filter erin maken?
-
vacuphile
- Ook commercieel actief
- Berichten: 129
- Lid geworden op: wo 16 mar 2011, 15:01
- Locatie: Den Haag
Re: projekt egalisatiemortel
Ik zou dat paardje nemen vanwege het het Ferrari-effect. Al zijn er wel wat verschillen in design filosofie ten aanzien van gewichtsbesparing, ze zijn even uniek.
Re: projekt egalisatiemortel
je kan toch wel een logo frezen!
iets als PEM beetje fraai maken.....
met een grote P en M of zo.
anders zou ik het eendje nemen trouwens!
iets als PEM beetje fraai maken.....
met een grote P en M of zo.
anders zou ik het eendje nemen trouwens!
Re: projekt egalisatiemortel
Kaas moet goed rijpen...blueznl schreef:28 paginas en nog steeds geen geluid...
Zou ook iets van tekst doen, iets van "De eerste steen werd gelegd 31 oktober 2010" ofzo.
Re: projekt egalisatiemortel
Sohee, dat vind ik dus wel zo ongeveer het lastigste wat er is. Nou ja, niet zozeer het frezen, maar het bedenken.dre schreef:je kan toch wel een logo frezen!
Re: projekt egalisatiemortel
ik denk dat er hier wel een paar zitten die onze fantasie ruimschoots overtreffen! 
misschien met wat hoogteverschil in de leters
misschien met wat hoogteverschil in de leters
Re: projekt egalisatiemortel
[quote="Pjotr"De eerste steen werd gelegd 31 oktober 2010" ofzo.[/quote]
Hahahaha ik vind deze fantastisch. Of, "Guiseppe ingegoten 2010"
Hahahaha ik vind deze fantastisch. Of, "Guiseppe ingegoten 2010"
Re: projekt egalisatiemortel
Ik zal dan ook maar eens een duit in het zakje doen, maar dan iets serieuzer.
Voorstel?? Of ? Als ik de hoek dan een beetje aanpas dan kan hij mooi met de schuine rand meelopen.
Is t wat??
Iets kleiner
Voorstel?? Of ? Als ik de hoek dan een beetje aanpas dan kan hij mooi met de schuine rand meelopen.
Is t wat??
Iets kleiner
Laatst gewijzigd door hannesie op vr 01 jul 2011, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: projekt egalisatiemortel
Dat ziet er chiq uit, Hans.
Maar het is weer 'ns niet helemaal wat ik wil
Ik zit zelf net ook nog wat te pielen aan de hand van de opmerking van Bean over een schematische weergave van het filter, gecombineerd met het pem-verhaal.
Niet dat dit hem nou is ofzo, maar ik plaats het toch maar even.
Ik zit zelf net ook nog wat te pielen aan de hand van de opmerking van Bean over een schematische weergave van het filter, gecombineerd met het pem-verhaal.
Niet dat dit hem nou is ofzo, maar ik plaats het toch maar even.
Re: projekt egalisatiemortel
Das dus heel goed juist, en ik maar denken dat het traject nog met mortel was. 
Re: projekt egalisatiemortel
Ik snap niet wat je bedoelthannesie schreef:Das dus heel goed juist, en ik maar denken dat het traject nog met mortel was.



