Afdruk van barbie?Arno schreef:Nee. Ik ben zo'n man die alleen maar meisjes kan makenMechanicalAnimal schreef:Heb je geen Bob de Bouwer-poppetje?
projekt egalisatiemortel
Moderator: Beheerdersteam
Re: projekt egalisatiemortel
Had je ze ook maar niet allemaal op moeten etenArno schreef:Nu zoek ik nog steeds naar iets logo-achtigs wat ik mee kan gieten in dat stukje mortel aan de voorkant.
O jee, weer een hoop goeie ideeën. Nu weet ik echt niet meer wat ik moet kiezen 
Je kunt dat stukje ook pas maken als 'ie definitief gefilterd is en dan een schematische weergave van je filter erin maken?
-
vacuphile
- Ook commercieel actief
Ik zou dat paardje nemen vanwege het het Ferrari-effect. Al zijn er wel wat verschillen in design filosofie ten aanzien van gewichtsbesparing, ze zijn even uniek.
je kan toch wel een logo frezen!
iets als PEM beetje fraai maken.....
met een grote P en M of zo.
anders zou ik het eendje nemen trouwens!
iets als PEM beetje fraai maken.....
met een grote P en M of zo.
anders zou ik het eendje nemen trouwens!
Kaas moet goed rijpen...blueznl schreef:28 paginas en nog steeds geen geluid...
Zou ook iets van tekst doen, iets van "De eerste steen werd gelegd 31 oktober 2010" ofzo.
Sohee, dat vind ik dus wel zo ongeveer het lastigste wat er is. Nou ja, niet zozeer het frezen, maar het bedenken.dre schreef:je kan toch wel een logo frezen!
ik denk dat er hier wel een paar zitten die onze fantasie ruimschoots overtreffen! 
misschien met wat hoogteverschil in de leters
misschien met wat hoogteverschil in de leters
[quote="Pjotr"De eerste steen werd gelegd 31 oktober 2010" ofzo.[/quote]
Hahahaha ik vind deze fantastisch. Of, "Guiseppe ingegoten 2010"
Hahahaha ik vind deze fantastisch. Of, "Guiseppe ingegoten 2010"
Ik zal dan ook maar eens een duit in het zakje doen, maar dan iets serieuzer.
Voorstel?? Of ? Als ik de hoek dan een beetje aanpas dan kan hij mooi met de schuine rand meelopen.
Is t wat??
Iets kleiner
Voorstel?? Of ? Als ik de hoek dan een beetje aanpas dan kan hij mooi met de schuine rand meelopen.
Is t wat??
Iets kleiner
Laatst gewijzigd door hannesie op vr 01 jul 2011, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat ziet er chiq uit, Hans.
Maar het is weer 'ns niet helemaal wat ik wil
Ik zit zelf net ook nog wat te pielen aan de hand van de opmerking van Bean over een schematische weergave van het filter, gecombineerd met het pem-verhaal.
Niet dat dit hem nou is ofzo, maar ik plaats het toch maar even.
Ik zit zelf net ook nog wat te pielen aan de hand van de opmerking van Bean over een schematische weergave van het filter, gecombineerd met het pem-verhaal.
Niet dat dit hem nou is ofzo, maar ik plaats het toch maar even.
Das dus heel goed juist, en ik maar denken dat het traject nog met mortel was. 
Ik snap niet wat je bedoelthannesie schreef:Das dus heel goed juist, en ik maar denken dat het traject nog met mortel was.