Hij geeft namelijk ook equalizer instellingen om de room-nodes bij lage frequenties te compenseren.
http://www.audionet.de/main/service/car ... .html?L=en


Moderator: Beheerdersteam


Nog niets mee gedaan............Martijn M schreef:Het lijkt best bruikbaar, maar ik krijg er nog geen resultaten mee. Ik heb geen zin om hun geluidsbestanden op een cd te zetten en steeds met een cd te werken. Hoe heb jij het gedaan?