projekt egalisatiemortel
Moderator: Beheerdersteam
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: projekt egalisatiemortel
Als je ze in HK koopt per 10 a 20 krijg je ze vele malen goedkoper als 2,50 per stuk. Bezorging is dan wel paar weken.Vinculum schreef:Sorry maar dan betaal je 2x zoveel dan nodig.gervenja schreef:Ik heb ze hier gehaald.
http://cgi.ebay.nl/1-pair-CMC-Speaker-B ... 1e586e9210
koop eigenlijk veel te veel bij deze man.
http://jukebox-revival.eu/index.php/aan ... rming.html
Dezelfde klemmen maar dan voor 2,50 en ongetwijfeld veel snellere bezorging.
Per 4 kosten ze in HK al 10 euro, zelfde prijs als NL. En ik denk dat je in nederland altijd nog 6 a 7 euro verzendkosten betaald.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: projekt egalisatiemortel
Dan heb jij je ook laten afzettengervenja schreef:Ik heb ze hier gehaald.
http://cgi.ebay.nl/1-pair-CMC-Speaker-B ... 1e586e9210
koop eigenlijk veel te veel bij deze man.
http://cgi.ebay.com/2-SPEAKER-TERMINAL- ... 0552247286
http://cgi.ebay.com/Binding-Post-Banana ... 0635025997
http://cgi.ebay.com/1PAIR-SPEAKER-CABLE ... 0740484264
enz enz enz
tip van de dag!
Zoek eens op ebay.com ipv ebay.nl
Je komt dan ineens totaal andere dingen tegen.
Deze vind ik zelf iets prettiger:
http://cgi.ebay.com/2x-Speaker-Cable-Bi ... 0554224345
Hebben wat langere schroefdraad.
Re: projekt egalisatiemortel
ja als je het zo bekijkt is ik me heb laten afzetten,
maar ik heb er natuurlijk meer gekocht als 2 ( mono), ik heb daar 8 paar gekocht en een stuk of 10 setjes rca connectoren.
Inmiddels zijn er ook een aantal teflon buis sockets onderweg.
Allemaal van het merk cmc.
Ja, Ja, John houd van pakketjes uit HK, Taiwan, Rusland en Oekraïne
nee ik ben niet koopziek
maar ik heb er natuurlijk meer gekocht als 2 ( mono), ik heb daar 8 paar gekocht en een stuk of 10 setjes rca connectoren.
Inmiddels zijn er ook een aantal teflon buis sockets onderweg.
Allemaal van het merk cmc.
Ja, Ja, John houd van pakketjes uit HK, Taiwan, Rusland en Oekraïne
nee ik ben niet koopziek
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: projekt egalisatiemortel
Er was idd een hoop noeste weekend arbeid. Pics daarvan zouden tamelijk off-topic zijnMechanicalAnimal schreef:waar blijven die pics van al die noeste weekend-arbeid?
Re: projekt egalisatiemortel
Misschien wel een vierde, als Jeroen ze heeft gehoord, en het filter klaar heeft.

Re: projekt egalisatiemortel
Dat is toch niet leuk? De lol is zelf bedenken uitzoeken en bouwen... Luisteren is van secundair belang

- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: projekt egalisatiemortel
jajaja...MechanicalAnimal schreef:ghehehehehehedre schreef:op naar de derde?
Re: projekt egalisatiemortel
Oké, genoeg over gezinsuitbreiding, back on topic
Zojuist de lijmontsnappingsgreppeltjes gefreesd
Met de handbovenfrees langs een malletje. Best spannend dus, want ik had alleen geleiding aan de binnenkant.
Nog wat Tecnocell achter op de baffles plakken, en dan kan ik de kasten definitief dichtlijmen
Rest mij nog iets leuks te bedenken voor de inlay aan de voorkant.
Zojuist de lijmontsnappingsgreppeltjes gefreesd
Met de handbovenfrees langs een malletje. Best spannend dus, want ik had alleen geleiding aan de binnenkant.
Nog wat Tecnocell achter op de baffles plakken, en dan kan ik de kasten definitief dichtlijmen
Rest mij nog iets leuks te bedenken voor de inlay aan de voorkant.
Re: projekt egalisatiemortel
Gelukkig is dat goed gegaan.
Ik heb het zelf altijd moeilijk met zulke tricky werkjes. Het duurt altijd even voor ik er aan durf beginnen.
Ik heb het zelf altijd moeilijk met zulke tricky werkjes. Het duurt altijd even voor ik er aan durf beginnen.
Re: projekt egalisatiemortel
Ik ben niet zo nerveus aangelegd als het om dit soort klusjes gaat. Het is wel zo dat hoe langer ik ermee wacht, hoe spannender ik het vindrho schreef:Gelukkig is dat goed gegaan.
Ik heb het zelf altijd moeilijk met zulke tricky werkjes. Het duurt altijd even voor ik er aan durf beginnen.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: projekt egalisatiemortel
holy fuckArno schreef:Zojuist de lijmontsnappingsgreppeltjes gefreesd![]()
Re: projekt egalisatiemortel
Ah joh, dat kan jij inmiddels ookMechanicalAnimal schreef:holy fuckArno schreef:Zojuist de lijmontsnappingsgreppeltjes gefreesd![]()
knap staaltje werk weer, broeder!
- roozeboom
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 139
- Lid geworden op: vr 28 nov 2008, 20:55
- Locatie: almelo
Re: projekt egalisatiemortel
Netjes hoor arno ziet er weer goed uit
echt vakmanschap .
grtn bas
echt vakmanschap .
grtn bas
Re: projekt egalisatiemortel
Nee neeTubeHead schreef:Damn ! Ik zeg.. Workshop organiseren Arno !![]()
Re: projekt egalisatiemortel
Nu zoek ik nog steeds naar iets logo-achtigs wat ik mee kan gieten in dat stukje mortel aan de voorkant. Ik kan alleen niet kiezen
Het paardje ziet er wel heel lief uit, toch?
Het paardje ziet er wel heel lief uit, toch?
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: projekt egalisatiemortel
Nee. Ik ben zo'n man die alleen maar meisjes kan makenMechanicalAnimal schreef:Heb je geen Bob de Bouwer-poppetje?
