ach,het komt wel goed.
maar het duurt nu een beetje te lang.
zelf ik begin nu m`n geduld te verliezen
Moderator: Beheerdersteam
Heb je het carbon binnen?dre schreef:volgende week ga ik de productie ook weer opstarten!
volgende week gewoon dit hele topic naar de Kantine verhuizenHenkjan schreef:ach, je ligt nog 18 pagina's voor op Arno, dus niets om je druk over te maken
En en? Snel Bert, snel! Vertelll??? (Bedoel dus FOTO'S!)dre schreef:vandaag alles afgeschuurd,en ingepakt voor de spuiter.
wel eerst nog even de drivers passen!
Maar na 87 lagen lak, passen ze nog?dre schreef:welke foto`s?
foto`s van de units in de baffle staan er al een maand of 3 terug op!
verkeerd aangenomen!Wowly schreef:euh, ik neem aan dat de carbon delen er dan zijn?
Wat bedoel je?dre schreef:het project staat vanaf morgen 100% stil..............