23 juni, 'tis al zomer en het kan vriezen en het kan dooien. Moet niet gekker wordenb_force schreef:Mmmm, wordt wel erg wazig zo![]()
![]()
Ter info: een vergelijk tussen 2 meetsystemen
Moderator: Beheerdersteam
Re: Ter info: een vergelijk tussen 2 meetsystemen
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Ter info: een vergelijk tussen 2 meetsystemen
Blame it all on the global warmingPjotr schreef:23 juni, 'tis al zomer en het kan vriezen en het kan dooien. Moet niet gekker wordenb_force schreef:Mmmm, wordt wel erg wazig zo![]()
![]()
