projekt egalisatiemortel
Moderator: Beheerdersteam
Re: projekt egalisatiemortel
Bedoel je dan zo?dre schreef:gewoon een klein beetje losse baf in de kast,en dan opmeten![]()
anders 1,8mH spoel in serie met de plus van de woofer en versterker.
hetzelfde met de 6,8uF maart dan met de tweeter.
de tweeter speelt dan wel veel harder.......
Re: projekt egalisatiemortel
Dre, dat je dat niet gezien had joh. Was nochtans duidelijk hoor.
(ik heb eerlijk gezegd ook even moeten kijken voor ik zeker was.)
(ik heb eerlijk gezegd ook even moeten kijken voor ik zeker was.)
Re: projekt egalisatiemortel
Nee Dre heeft andere draadjes gebruikt, rechte, i.p.v. krommeArno schreef:Da's toch gewoon hetzelfde?
Bovendien zit bij Dre de woefer bovenin, volgens mij klopt dat niet
Re: projekt egalisatiemortel
Maar bij Arno zitten ze naast elkaar en dat klopt nog veel minder. 
Re: projekt egalisatiemortel
Ik heb hier ook nog wel L-Pad's liggen, dan kun je wel even tijdelijk het hoog terug schroeven/aanpassen. 
Re: projekt egalisatiemortel
Precies.Pjotr schreef:Arno besteed het toch uit aan JeroenDEn gelijk heeft ie...
Re: projekt egalisatiemortel
De lijm is nog niet droog, dan kan die hem nog op zijn benen zetten.Vinculum schreef:En hoe ziet het eruit?dre schreef:en hoe klinkt ie?
Re: projekt egalisatiemortel
Nog maar een ploatje dan, om jullie een beetje tevreden te houden 
Re: projekt egalisatiemortel
Netjes!
Hoe meer plaatjes er komen hoe fraaier het er allemaal gaat uitzien.
Hoe meer plaatjes er komen hoe fraaier het er allemaal gaat uitzien.
Re: projekt egalisatiemortel
wijze keus!Arno schreef:Bi-wiring is speciaal voor Jeroen z'n comfort
je moet lief voor `m zijn!
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: projekt egalisatiemortel
Ziet er fraai uit kerel, welke klemmen heb je gekozen?Arno schreef:Bi-wiring is speciaal voor Jeroen z'n comfort
Re: projekt egalisatiemortel
Ik heb geen flauw idee. Deze zaten in overvloed bij de ruil-spullen van dre.MechanicalAnimal schreef:Ziet er fraai uit kerel, welke klemmen heb je gekozen?
Re: projekt egalisatiemortel
Erg fijn, dank je!Arno schreef:Bi-wiring is speciaal voor Jeroen z'n comfort
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: projekt egalisatiemortel
DRÉÉÉÉÉÉÉÉ.......welke terminals benne dat?Arno schreef:Ik heb geen flauw idee. Deze zaten in overvloed bij de ruil-spullen van dre.MechanicalAnimal schreef:Ziet er fraai uit kerel, welke klemmen heb je gekozen?
Re: projekt egalisatiemortel
ooit eens een partij aan laten rukken uit hong-kong
erg fraaie dingen!
erg fraaie dingen!
Re: projekt egalisatiemortel
Ik heb ze hier gehaald.
http://cgi.ebay.nl/1-pair-CMC-Speaker-B ... 1e586e9210
koop eigenlijk veel te veel bij deze man.
http://cgi.ebay.nl/1-pair-CMC-Speaker-B ... 1e586e9210
koop eigenlijk veel te veel bij deze man.
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: projekt egalisatiemortel
Sorry maar dan betaal je 2x zoveel dan nodig.gervenja schreef:Ik heb ze hier gehaald.
http://cgi.ebay.nl/1-pair-CMC-Speaker-B ... 1e586e9210
koop eigenlijk veel te veel bij deze man.
http://jukebox-revival.eu/index.php/aan ... rming.html
Dezelfde klemmen maar dan voor 2,50 en ongetwijfeld veel snellere bezorging.


