het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
NOS condensatoren van elna, nippon etc.
vast leuk voor menig restauratie en/ of buizen project?
http://link.marktplaats.nl/448603036
vast leuk voor menig restauratie en/ of buizen project?
http://link.marktplaats.nl/448603036
Re: het "te koop gezien" topic....
Prijzig?
hoogste bod is 80 euries op het moment. Heb verder alleen geen idee wat ie er voor zou willen hebben natuurlijk.
hoogste bod is 80 euries op het moment. Heb verder alleen geen idee wat ie er voor zou willen hebben natuurlijk.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik bedoel dat het gewoon veel geld ishrscharft schreef:Prijzig?
hoogste bod is 80 euries op het moment. Heb verder alleen geen idee wat ie er voor zou willen hebben natuurlijk.
Niet dat het te duur is
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
Moet toch een leuk subje mee te maken zijn?
(betonnen putten van 50x50x50)
http://link.marktplaats.nl/467193659
(betonnen putten van 50x50x50)
http://link.marktplaats.nl/467193659
- firsttimer
- Berichten: 133
- Lid geworden op: do 25 feb 2010, 17:37
Re: het "te koop gezien" topic....
Prachtige set Linkwitz Orion's:
http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/1 ... steem.html
Blijft voor mij een boel geld helaas...
http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/1 ... steem.html
Blijft voor mij een boel geld helaas...
Re: het "te koop gezien" topic....Arduino PCB's op marktplaa
afgelopen Zondag de BOLD zaken besteld, dinsdag keurig verpakt in huis.
Zo nu en dan mag je een attente klantviendelijke verkoper wel wens in het zonnetje zetten...
http://link.marktplaats.nl/1000886131
Arduino UNO
Arduino Mega 25650
Arduino mini
Behuizing
LCD shield
Ethernet shield
Breadboards
Jumpercables
Batterij kabeltje
Atmel processor met UNo bootloader
Zo nu en dan mag je een attente klantviendelijke verkoper wel wens in het zonnetje zetten...
http://link.marktplaats.nl/1000886131
Arduino UNO
Arduino Mega 25650
Arduino mini
Behuizing
LCD shield
Ethernet shield
Breadboards
Jumpercables
Batterij kabeltje
Atmel processor met UNo bootloader
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Àadjo op di 23 aug 2011, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
kado geven aan mijn zoon voor aanturing van een CNC machine ...geloof ik.
Er is genoeg open source software voor te vinden en voor dat geld kun je m.i. niet zelf bouwen.
en er is ook een remote control (IR) voor te koop, da biedt weer mogelijkheden voor audio toepassingen.
http://www.duinos.nl/opnemers/ir_remote_control
Er is genoeg open source software voor te vinden en voor dat geld kun je m.i. niet zelf bouwen.
en er is ook een remote control (IR) voor te koop, da biedt weer mogelijkheden voor audio toepassingen.
http://www.duinos.nl/opnemers/ir_remote_control
Re: het "te koop gezien" topic....
http://link.marktplaats.nl/474642240
Niets te koop maar misschien wel interessant voor een forumlid.
Niets te koop maar misschien wel interessant voor een forumlid.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
watnou bracing:
http://link.marktplaats.nl/484141980
Dit lijkt me vele malen sterker, moet je alleen de buitenkast er goed aan kunnen bevestigen en een gat voor de woofer eruit bikken....
http://link.marktplaats.nl/484141980
Dit lijkt me vele malen sterker, moet je alleen de buitenkast er goed aan kunnen bevestigen en een gat voor de woofer eruit bikken....
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Voor een mooie single ended versterker:
http://link.marktplaats.nl/484150815
Helaas schieten mij de financiën even tekort en heb ik nog een aantal spullen liggen waarvan ik versterkers wil bouwen.
http://link.marktplaats.nl/484150815
Helaas schieten mij de financiën even tekort en heb ik nog een aantal spullen liggen waarvan ik versterkers wil bouwen.
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik spotte net een setje nieuwe speakers voor weinig.
Twee Visaton W 250 S en twee W 130 SC voor maar 100 euro: http://link.marktplaats.nl/485783163. Koopje lijkt me.
Twee Visaton W 250 S en twee W 130 SC voor maar 100 euro: http://link.marktplaats.nl/485783163. Koopje lijkt me.
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
GEEN verzendkosten bij toolstation
Koop bijvoorbeeld héél fijn waterproof schuurpapier grit 1200....
http://www.toolstation.nl/shop/Schuren+ ... 744/p36366
Koop bijvoorbeeld héél fijn waterproof schuurpapier grit 1200....
http://www.toolstation.nl/shop/Schuren+ ... 744/p36366
Re: het "te koop gezien" topic....
Zeker de moeite om te bekijken sommige zullen hem nog kennen http://www.diyaudio.com/forums/swap-mee ... binet.html
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
de bekende Senon speakers:
Senon DYG 820
jammer dat ze VEEL te duur zijn... (13 euro bij traumboxen.de)
http://link.marktplaats.nl/492284081
Senon DYG 820
jammer dat ze VEEL te duur zijn... (13 euro bij traumboxen.de)
http://link.marktplaats.nl/492284081
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
