Er liggen er hier nog 4!
Had het een dag eerder gemeld en ik had hem voor een paar postzegels op de post kunnen doen
Moderator: Beheerdersteam
Misschien wat voor volgend jaar.b_force schreef:Je kunt hem volgens mij voortaan beter in de winkel kopen.
Er liggen er hier nog 4!
Had het een dag eerder gemeld en ik had hem voor een paar postzegels op de post kunnen doen![]()
Moet je niet te lang wachten!CarloPJB schreef:Misschien wat voor volgend jaar.b_force schreef:Je kunt hem volgens mij voortaan beter in de winkel kopen.
Er liggen er hier nog 4!
Had het een dag eerder gemeld en ik had hem voor een paar postzegels op de post kunnen doen![]()
Er zit hier op 200 meter `n Bruna store met honderden tijdschriften maar de special durven ze niet aan.
Ps,fijne feestdagen allemaal.