Hier dan:
projekt egalisatiemortel
Moderator: Beheerdersteam
Re: projekt egalisatiemortel
Nou & of!dre schreef:perfect!![]()
ik mag aannemen dat je zelf ook zeer tevreden bent!
Ziet er heel erg goed uit!
Dat wordt een stel fraaie speakers zeg!
Dat wordt een stel fraaie speakers zeg!
Dank je.
Ik denk dat het nu ook wel een beetje gaat opschieten. Alle bracing heb ik al dubbel gezaagd, dus die zit er zo in. Dan de Tecnocell erin plakken en de baffle erop lijmen.
Oh ja, en nog twee mooie luikjes maken voor aan de achterkant, maar dat is zo gepiept.
En dan is Jeroen aan de beurt
Ik denk dat het nu ook wel een beetje gaat opschieten. Alle bracing heb ik al dubbel gezaagd, dus die zit er zo in. Dan de Tecnocell erin plakken en de baffle erop lijmen.
Oh ja, en nog twee mooie luikjes maken voor aan de achterkant, maar dat is zo gepiept.
En dan is Jeroen aan de beurt
- bas focal m180
- Contacteer:
go Arno go [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4-bm_Awbqao[/youtube]
Dat maakt niet uit, een knappe dame die ze uit huis getild krijgt
.
Heatside schreef:Dat maakt niet uit, een knappe dame die ze uit huis getild krijgt.
hahaha idd
Maar mooi stel Arno
Ja zeg, dan moet je ook maar een beetje doorwekenArno schreef:Wat kunnen jullie zeuren zeg!
Hier dan:
![]()
Gaat nu wel heel spannend worden waar Arno dat front aan gaat schroeven.... of wordt dat ook lijmen?
- roozeboom
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
ziet er erg netjes uit arno ,
ben erg benieuwd hoe het er straks uit gaat zien
grtn bas
ben erg benieuwd hoe het er straks uit gaat zien
grtn bas
Dat is één van de weinige overeenkomsten tussen mijn vrouw en mijn forumgenoten; zij vindt het ook zo ontzettend knap en origineelJBHC schreef:Maar hoe zit het eigenlijk met de WAF van deze 2 (zeer geslaagde) brokken fundering
De baffle wordt uiteraard ook gelijmd met de polyurethaan lijmkit. In de achterkant van de baffle frees ik rondom een klein groefje, waar eventuele overtollige lijm in kan zodat het niet naar buiten komt.Pjotr schreef:Gaat nu wel heel spannend worden waar Arno dat front aan gaat schroeven.... of wordt dat ook lijmen?
Ik lees al een tijdje met bewondering.
Ze zien er wel gewichtig uit.
Ik hoop dat ook de lage tonen genoeg fundament hebben.
Ik heb net een goed naam voor ze bedacht: Bas
Wanneer de laagweergave niet teleur stelt, kun je immers zeggen: "Het zijn dan ook zware Bassen!"
Gelukkig komen er ook fatsoenlijk mooie units in. Aan de openingspost te zien weet je ook al watvoor filter erin komt. Welk bestaand ontwerp is t? Voor eigen gebruik?
(ik moet eerlijk bekennen dat ik allicht over deze info heengelezen heb aangezien plaatjes (mooi!) kijken veel minder inspanning kost)
Wanneer de laagweergave niet teleur stelt, kun je immers zeggen: "Het zijn dan ook zware Bassen!"
Gelukkig komen er ook fatsoenlijk mooie units in. Aan de openingspost te zien weet je ook al watvoor filter erin komt. Welk bestaand ontwerp is t? Voor eigen gebruik?
(ik moet eerlijk bekennen dat ik allicht over deze info heengelezen heb aangezien plaatjes (mooi!) kijken veel minder inspanning kost)
Is een zware kast nadelig voor de laagweergave?Boppo84 schreef:Ik lees al een tijdje met bewondering.
Er was een bestaand filterontwerp, maar dat gaat niet meer door, omdat de Focal tweeters defect zijn. jeroen_d gaat een nieuw filter ontwerpen.
Ik heb gisterenavond kast 1 voorzien van Technocell. Erg fijn spul. Goed te snijden en zelfklevend.dre schreef:vandaag weer een stukje verder?
Misschien dat ik vanavond de bracing van kast 2 ga lijmen.
goed bezig!
volgende week ga ik de productie ook weer opstarten!
volgende week ga ik de productie ook weer opstarten!
Nu ben ik wel benieuwd naar het effect van dat spul in een behuizing.
Ik heb hier op een klein kamertje het schuine plafond (onder het dak) beplakt met dat ding. Werkt zeer goed! Misschien wel een beetje te goed voor zo'n kleine ruimte. Het is soms net alsof je op de eerste rij zit van een zaal die zich achter je uitstrekt. (Maar je zit zo goed als tegen de achter-muur) Jammer genoeg kon ik het niet tegen het andere schuine plafond kleven. Dat het het podium waarschuinlijk (virtueel) nog een stuk naar achteren getrokken.
Ik heb hier op een klein kamertje het schuine plafond (onder het dak) beplakt met dat ding. Werkt zeer goed! Misschien wel een beetje te goed voor zo'n kleine ruimte. Het is soms net alsof je op de eerste rij zit van een zaal die zich achter je uitstrekt. (Maar je zit zo goed als tegen de achter-muur) Jammer genoeg kon ik het niet tegen het andere schuine plafond kleven. Dat het het podium waarschuinlijk (virtueel) nog een stuk naar achteren getrokken.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
[offtopic]
[/offtopic]
hé, daar moet ik dus ook maar eens mee aan de gang op zolder. (nu nog een manier vinden om het woonkamervriendelijk te krijgen, dan gaat t ook op de wand achter de bank)rho schreef:Ik heb hier op een klein kamertje het schuine plafond (onder het dak) beplakt met dat ding. Werkt zeer goed! Misschien wel een beetje te goed voor zo'n kleine ruimte. Het is soms net alsof je op de eerste rij zit van een zaal die zich achter je uitstrekt. ....
[/offtopic]
Ja, ik mocht het ook enkel op dat kamertje. Anders had ik het in de woonkamer ook wel eens willen toepassen.