het is er weer de tijd van het jaar voor: lijstjes en verkiezingen
Hierbij een oproep tot nominaties. Wat mag er voorgedragen worden: versterkerprojecten die hier zijn voorgesteld en die in 2008 zijn gereed gekomen
Moderator: Beheerdersteam
Cool! Goeie nominatie! Jouw blik op deze versterkers heeft ze meer dan goed gedaan!asterduc schreef:en omdat er toch iemand (laatst) moet eindigen, hier mijn eigen restauratie van de ex-Vigier, ex-ex-Leeuwarden, Thel 100 Accusound monoblokken. http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=5952