Uitdagingen voor dit project is nog steeds de inschakelplop van de minidsp. Daarom zie je op de foto's 2 verschillende relaisbordjes liggen. Een bordje is heeft een timer IC. De andere is een 220v relais, en het 3e bordje is een signaal relais. Met behulp van deze ga ik de analoge uitgangen van de minidsp en de versterkers zelf schakelen. Mijn vorige project heb ik ook plop vrij gekregen dus ik verwacht hier hier eigenlijk geen problemen mee.
Voor de speaker uitgangen heb ik gekozen voor Neutrik Speakon sockets, deze heb ik nog nooit gebruikt, maar ik zie het gemak er wel van in.
Dingen die ik in deze kast anders ga uitvoeren:
- Beter letten op de verschillende massa aansluitingen, in mijn andere kast had ik hier wat problemen mee.
- Alles netjes solderen en afwerken met krimpkous, op deze manier geen losse en vreemde contacten meer.
- Proberen een mooie symmetrische layout te maken in de kast.
- Iets aan het voorpaneel veranderen, volumeknop plus display vind ik nog minder mooi. Moet strakker kunnen.
Vooralsnog is het wachten op nog wat onderdelen zoals wat kast onderdelen. En deze week eens goed bestuderen hoe ik de layout wil gaan maken.
En natuurlijk nog wat plaatjes van de verschillende onderdelen.