Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Stimela (The Coal Train)
Album: Hope
Albumartiest: Hugh Masekela
Artiest van track: Hugh Masekela
Ik dank u zeerhannesie schreef:Stimela (The Coal Train)
Stimela van Hugh Masekala :[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=n4Bb7p9gggc[/youtube]
niet te pruimen off course
niet te pruimen off course
Is inderdaad van de Burmeister CD.Henkjan schreef:is dat die van de Burmeister CD?
Is het geen idee om die hier als download neer ze zetten? Dat mag toch "voor eigen gebruik"
Groeten,
Mischa
Mag dat ook niet voor 1 track ?Henkjan schreef:grapjas....
Er is een CD van het duitse merk Burmeister die verschillende bijzonder goede opnames op een Cd heeft gezet als referentie.TubeHead schreef:Burmeister ?
Cristal Cable heeft er b.v. ook een goede Sampler CD
Net als het Label Stockfisch.
Eigenlijk wel grappig dat een Platenlabel of een kabelboer en een hardwarefabrikant http://www.burmester.de/en/audiosysteme/index.php, toch wel sterk afhankelijk zijn van een goede opname om hun producten goed uit de verf te laten komen.TubeHead schreef:Aah op die manier. Duidelijk
Voordeel ?? wij genieten er van
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Kijk nog een buizengek erbij.vinnie411 schreef:en wat een super combi is dat zeg!!!! Ga me zeker meer verdiepen in een buizenversterker.
Voor mij was het een geweldige dag gisteren met veel interessante demo's en discussies. Iedereen bedankt hiervoor en op naar ZBA 2012.
GerardJ schreef:op naar ZBA 2012.
IS ER AL EEN DATUM BEKEND ?????
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
dan zou de kleine meid B en C ondertussen ook moeten hebben, dus kan ik hopelijk wel de hele dag blijven, want ik heb weer eens veel gemist, en dan doel ik niet alleen op de pizzaGerardJ schreef:.... op naar ZBA 2012.
- bas focal m180
- Contacteer:
Iets in october/november , Breda is een zeer geslaagde dag , de lokatie is zeer goed om rond te lopen kletsen en te luisteren.mischa72 schreef:GerardJ schreef:op naar ZBA 2012.
IS ER AL EEN DATUM BEKEND ?????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan wel gaan uitwijden hoe en wat ik er van vondt maar dat doe ik lekker niet.
Als ik zeg in liefst over een half jaar weer dan zegt dat genoeg.
Gr Bas
Ik zit eraan te denken aan het einde van het jaar een kleine meeting te houden, meer georganiseerd, kleiner van opzet, mogelijk met een beperking in aantal bezoekers. Moet daar nog eens over nadenken.
Jan
Jan
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
waar? in Breda of in een kelder in een niet nader te noemen nieuwbouwpand wat meer naar t oosten van Brabant?Wowly schreef:Ik zit eraan te denken aan het einde van het jaar een kleine meeting te houden....
@Henkjan,
Hoe kan je dat een kelder noemen, er zit toch een raam in?
groet,
Aat
Hoe kan je dat een kelder noemen, er zit toch een raam in?
groet,
Aat