Breda 2011 - wie neemt wat mee
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Mijn cd-speler staat ook wel klaar, standaard philips cd713 
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Bertor, ik vermoed dat jij wel een RCA -> 3,5mm jack hebt liggen om aan te sluiten?
ik heb dat in elk geval niet..
ik heb dat in elk geval niet..
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
ik geloof toch niet zoveel in kabel-voodoo..bertor schreef:Ja, die heb ik. Het zijn wel 'dropveters'
gebruik zelf ook dropveters
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Nou ik neem toch wat mee. Een hoorngeladen passieve versterker met ingebouwde iPhone dock... 
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Ik kan dan toch komen...
Als jullie willen kan ik een UcD400HG met HxR meebrengen ( eindversterker alleen !! ) meebrengen.
Hierop kan je zowel RCA als XLR aansluiten
!
Als jullie willen kan ik een UcD400HG met HxR meebrengen ( eindversterker alleen !! ) meebrengen.
Hierop kan je zowel RCA als XLR aansluiten
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Ja vet !Vinculum schreef:Nou ik neem toch wat mee. Een hoorngeladen passieve versterker met ingebouwde iPhone dock...
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Ik wilde mijn LBVS meenemen en dan vergelijken met anderen met een budget vloerstaander... Wordt dat ook gedaan?
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Tja, mijne is nog niet 'afgelakt' enzo, het is nu nog gewoon een lompe hout-afwerking haha.. Maar wie weet hoor je nu wel grote verschillen tussen de dure en goedkope filter onderdelen.. een idee om mee te nemen dus lieuwe? Kan ik dan eventueel even bij de jouwe aansluiten?Lieuwe schreef:Kunnen we 3 dezelfde lbvs'en gaan vergelijken met elkaar
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Ik heb de 4 kanaals versterker mee dus idd dat kan 
En zelfs nog een TA2020 ampje, dus mogelijkheden voldoende
.
Die van mij is ook nog steeds niet helemaal af
Alles staat klaar en een deel zit al in de auto, dus dat komt helemaal goed
En zelfs nog een TA2020 ampje, dus mogelijkheden voldoende
Die van mij is ook nog steeds niet helemaal af
Alles staat klaar en een deel zit al in de auto, dus dat komt helemaal goed
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Hey Henkjan,
Ik mis mijn Magnats in het lijstje. Dit is een 3-weg composet voor autotoepassing in een op gehoor afgestemde kast. Ik zou deze graag eens door leden willen laten beoordelen voordat ze ten prooi vallen aan het niet meer hebben van voldoende WAF.
Deze zijn overigens ter overname.
Groeten,
Mischa
Ik mis mijn Magnats in het lijstje. Dit is een 3-weg composet voor autotoepassing in een op gehoor afgestemde kast. Ik zou deze graag eens door leden willen laten beoordelen voordat ze ten prooi vallen aan het niet meer hebben van voldoende WAF.
Deze zijn overigens ter overname.
Groeten,
Mischa
Laatst gewijzigd door mischa72 op vr 27 mei 2011, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Nice.. Kan ik dat ook horen
hoe speel jij je muziek af? Cd? Stick?
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Via de set van iermand andersThomox schreef:Nice.. Kan ik dat ook horenhoe speel jij je muziek af? Cd? Stick?
Groeten,
Mischa
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
De Visaton FR10 luidsprekertjes komen misschien niet mee, hangt even af hoe de indeling in de auto morgen gaat.
Hoop dat het wel past, maar heb geen zin in het volproppen, dus als ze goed liggen en niet heen en weer kunnen schuiven gaan ze mee, anders niet
.
En het subwoofer lijstje is ook nog niet compleet, volgens mij zou de zyzoklo ook komen?
Hoop dat het wel past, maar heb geen zin in het volproppen, dus als ze goed liggen en niet heen en weer kunnen schuiven gaan ze mee, anders niet
En het subwoofer lijstje is ook nog niet compleet, volgens mij zou de zyzoklo ook komen?
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Ik heb zojuist de zizoklo met een steekwagentje achterin de station gekregen (hijg hijg). De Teac staat netjes in de doos te wachten en is klaar om morgenvroeg in de auto te zetten. De Klang und Ton's heb ik ook klaarstaan voor Mphus, die ik morgenvroeg oppik uut eindhoven. Ben nog nooit zo vroeg klaar geweest met de voorbereidingen van de luisterdag! Meestal zat ik om 1 uur snachts nog te pielen......
Jan
Jan
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Weet je zeker dat je alles hebt?Wowly schreef:Ben nog nooit zo vroeg klaar geweest met de voorbereidingen van de luisterdag! Meestal zat ik om 1 uur snachts nog te pielen......
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Ik wel, maar wil iedereen nog eens vragen genoeg kabels mee te nemen enzo, dempingsmaterialen om de ruimtes wat te dempen en dergelijke!
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Nou Jan,
Hier staat ook alles klaar (ct222 en ta2024!
zie je morgen vroeg!
Daan
Hier staat ook alles klaar (ct222 en ta2024!
zie je morgen vroeg!
Daan
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Bij het inladen van één van de Pluto's kwam ik er achter dat de verbinding tussen de 2 buizen los is gegaan. Als ik ze meeneem zal er zeker transportschade ontstaan, dus ik moet ze helaas thuis laten. 
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Vreemd, op het moment van constateren duurt het nog minimaal 9 uur voordat de dag officieel van start gaat. Moet toch voldoende zijn om een verbinding te fixenknuisje schreef:Bij het inladen van één van de Pluto's kwam ik er achter dat de verbinding tussen de 2 buizen los is gegaan. Als ik ze meeneem zal er zeker transportschade ontstaan, dus ik moet ze helaas thuis laten.
Tot straks.
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Er zijn mensen die nog vroeger dan mezelfwakker zijn blijkbaar. 
Wel jammer van die Pluto's.
Wel jammer van die Pluto's.
