ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Geen idee meer wat ik besteld had jan (het was wel van het lijstje), maar wat ik kreeg was iets simpels met alleen kaas en tomaat... Verder niet zo belangrijk hoor 
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Ik neem trouwens aan dat we de usb sticks/externe schijfjes wel ergens in kunnen prikken voor als iemand bepaalde muziek wil luisteren?
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Die ook flac pakt?Lieuwe schreef:Ik neem trouwens aan dat we de usb sticks/externe schijfjes wel ergens in kunnen prikken voor als iemand bepaalde muziek wil luisteren?
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Jan, kan ik zaterdag bestellen als ik besluit langer te blijven en een pizza wil?Wowly schreef:Overigens: ik heb net de deal met Domino's weer rond. 5 euro voor iedere pizza die je kunt bestellen!
of moet ik op voorhand doorgeven?
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
MechanicalAnimal schreef:Jan, kan ik zaterdag bestellen als ik besluit langer te blijven en een pizza wil?Wowly schreef:Overigens: ik heb net de deal met Domino's weer rond. 5 euro voor iedere pizza die je kunt bestellen!
of moet ik op voorhand doorgeven?
Eten
Middageten: je eigenste bammetjes meenemen!
Avondeten: om 16.00 ga ik domino pizza bellen. Kosten: 5 euro voor iedere pizaa die er te bestellen valt . Blijft leuk als je er veel tegelijk besteld haha. Als iedereen vantevoren heeft aangegeven wát ie wil en heeft betaald kunnen ze zich een beetje voorbereiden hihihi. Tussen 17.00 - 17.30 zullen ze dan worden gebracht, al zullen er waarschijnlijk weer 2 ritjes voor nodig zijn.
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Jongens, jullie zullen het dit jaar zonder mij moeten doen
Heb mijn dochter hier het weekend,vandaar.
Hoop volgende week `n hoop foto`s te zien en uitvoerige verslagen te mogen lezen.
Have fun !!!
Heb mijn dochter hier het weekend,vandaar.
Hoop volgende week `n hoop foto`s te zien en uitvoerige verslagen te mogen lezen.
Have fun !!!
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Ik ga dit jaar persoonlijk ervoor zorgen dat je krijgt wat je besteld. Al moeten ze hem nabrengen!!!Pjotr schreef:Geen idee meer wat ik besteld had jan (het was wel van het lijstje), maar wat ik kreeg was iets simpels met alleen kaas en tomaat... Verder niet zo belangrijk hoor
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Hannessie neemt zn knijpdoos mee, daar kan je vanaf USB stok muziek stromenDragoSz schreef:Die ook flac pakt?Lieuwe schreef:Ik neem trouwens aan dat we de usb sticks/externe schijfjes wel ergens in kunnen prikken voor als iemand bepaalde muziek wil luisteren?
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Met pijn in het hart moet ik helaas verstek laten gaan. Ik zie geen mogelijkheid om ook maar een helft van de dag aanwezig te zijn en geef mijn plaatsje dan ook liever op aan een ander dan dat ik voor 2 uur een deelnemersplek bezet houd.
Heel veel plezier samen en ik lees de posts graag!
Heel veel plezier samen en ik lees de posts graag!
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Ja Dre, zou graag weer es lekker komen luisteren (en ouwehoeren OP DE DAARVOOR BESTEMDE PLAATSEN
) Helaas moet ik bezig met een opleiding Project(mis)management en heb er al te weinig tijd voor gemaakt. Zie hiervoor en ik rust mijn kaas 
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Vroeg is bij mij even voor elven en dan weer weg rond half één. Helaas niet langer deze keer vanwege een familiedag.guido schreef:Kom zaterdag vroeg dus even kijken, zonder veel mee te slepen. Tenminste, ik heb wel nog wat apparatuur die weg zou kunnen. Heeft er iemand interesse in een oudere cd speler (denon dcd800; een hele oude of een marantz cd60)? Verder staat hier nogeen tandberg pré en(besproken) een kenwood dubbel cassettedeck (als nieuw). Neem dan even contact op.
Buiten bovenstaande tandberg (eigenlijk is deze post een ongegeneerde schop om nog meer kwijt te raken
Daan, zie boven. Heb ook nog een PB gestuurd, maar die hangt nu in de outbox (?)
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
vanaf hoe laat is de deur eigenlijk open? omdat ik vroeg weg moet, wil ik wel bijtijds zijn, maar natuurlijk niet t risico lopen voor een dichte deur te staan 
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Staat in de 2de post van dit topic... Beetje jammer HenkJan.Wowly schreef:DATUM
28 MEI 2010
TIJD
9.00 - 22.00 (8.30 voor degene die veel moeten sjouwen natuurlijk...)
LOKATIE
Gemeenschapshuis Beemdentil
Gageldonksepad 5
4824PP Breda
-
rondeleeuw
- Berichten: 7
- Lid geworden op: ma 17 mei 2010, 14:11
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
ik zal er ook zijn met een platenspeler en phonotrap
tot morgen ron de leeuw
tot morgen ron de leeuw
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Voorpret neemt bij mij al toe. Vanavond nog eerst een opening van een pannekoekenrestaurant (van de nieuwe overbuurman) en dan alvast de spullen inpakken en inladen (behalve de teac)
Morgen op tijd op om Mphus op te halen en dan jéééé. Ben benieuwd, deze keer de eerste keer met bardame, geen gedoe mee met de kassa...
Morgen op tijd op om Mphus op te halen en dan jéééé. Ben benieuwd, deze keer de eerste keer met bardame, geen gedoe mee met de kassa...
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Vanuit Taiwan kan ik natuurlijk alleen maar het volgende zeggen:
Dus kan ik alleen maar zeggen: Maak veel foto's!!! en
HEEL VEEL PLIJZIER!!!
Simon
Dus kan ik alleen maar zeggen: Maak veel foto's!!! en
HEEL VEEL PLIJZIER!!!
Simon
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Is het daar in die zalen altijd steenkoud of snikheet? Of is het een normale temperatuur?
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Ik sla helaas een jaartje over. Ben van de week een seconde weggedommeld achter het stuur en heb de hint begrepen. Ik neem even stevig rust.
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Normaal.Lieuwe schreef:Is het daar in die zalen altijd steenkoud of snikheet? Of is het een normale temperatuur?
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Ik bedenk me net dat ik ooit ergens heb gezegd dat ik wel een cursusje Sketchup wil geven. Is daar nog behoefte aan eigenlijk? Als er een beamer en een laptop dan wil ik dat wel doen. Ik wil ook best mijn eigen laptop meenemen maar dat is een mac en ik heb geen verloopkabeltje voor een beamer.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Ivm tijd en wat andere (minder leuke) dingen sla ik dat dit jaar even over.Wowly schreef:Dat weet ik niet, B-force deed dat vorig jaar, en naar ik hoorde was dat een flink succes! Misschien wil ie het herhalen?
Mocht er toevallig een laptop + beamer aanwezig zijn, dan wil ik wel eventjes Speakerworkshop uitleggen.
Daar kreeg ik laatst wat vragen over.
Maar verwacht geen complete en uitgebreide workshop ofzo.
Ik leg dan enkel kort (!) uit hoe het programma werkt.
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
sietse schreef:Allemaal heel veel plezier morgen.
Dat wordt heel hard doorwerken vannacht...
Gr. Harry
