Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
TheoK
Berichten: 1471 Lid geworden op: di 28 sep 2010, 7:22
Locatie: Kitchener
Bericht
door TheoK » wo 25 mei 2011, 17:04
Voor een patatje pindasaus is al heel veel te regelen.
We zien het wel.
Ik heb in ieder geval veel zin.
Ik kom in mijn Oldtimer.
Die kan wel weer een mooi ritje gebruiken.
knuisje
Berichten: 3690 Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp
Bericht
door knuisje » wo 25 mei 2011, 21:08
Ik neem ook nog mijn kersverse Pluto's mee!
cobaltjeh
Berichten: 1583 Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen
Bericht
door cobaltjeh » wo 25 mei 2011, 21:47
(@hannesie en rizzo)
Ik zal de minidsp meenemen.
Rizzo
Berichten: 466 Lid geworden op: vr 04 dec 2009, 10:35
Locatie: Gouda
Bericht
door Rizzo » wo 25 mei 2011, 22:23
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » wo 25 mei 2011, 22:49
Hardstikke mooi
Dan zal ik even mijn topic bijwerken, er is best wel leuke vooruitgang.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » wo 25 mei 2011, 23:40
controle tijd
wil iedereen die van plan was wat mee te nemen het volgende controleren:
staat het goed in de lijst staat het al klaar in de gang krijg je het in je vervoersmiddel mee
AatV
Berichten: 3807 Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft
Bericht
door AatV » do 26 mei 2011, 0:02
@Henkjan,
zie dat mijn ELL80 versterker nog op de lijst staat, had ik al afgemeld.
groet,
Aat
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810 Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:
Bericht
door Geenius » do 26 mei 2011, 7:52
Als er nog steeds interesse is, neem ik mijn LCR meter mee.
Mphus
Berichten: 410 Lid geworden op: zo 08 mar 2009, 15:39
Locatie: Nijmegen
Bericht
door Mphus » do 26 mei 2011, 9:50
ik zal mijn CT222 mee nemen en een TA2024
als er interesse is kunnen we hem aansluiten (neemt geen ruimte in om mee te nemen)
Groeten Daan
Lieuwe
Berichten: 502 Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 10:05
Locatie: Enschede
Bericht
door Lieuwe » do 26 mei 2011, 9:54
Geenius schreef: Als er nog steeds interesse is, neem ik mijn LCR meter mee.
Ik hoop dat ik vanavond nog wat tijd over heb om een filter van een setje oude speakers uit elkaar te solderen, Dan heb ik een spoel om opgemeten te worden
.
Want de goedkope china lcr meter is niet echt nauwkeurig
.
Ik kan hier vrijdagavond nog wel een berichtje achetlaten of het me nog gelukt is of niet. En ik weet niet of er nog meer mensen zijn die iets opgemeten willen hebben?
BertDB
Berichten: 1978 Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)
Bericht
door BertDB » do 26 mei 2011, 12:06
Henkjan schreef: controle tijd
wil iedereen die van plan was wat mee te nemen het volgende controleren:
staat het goed in de lijst staat het al klaar in de gang krijg je het in je vervoersmiddel mee
3x check !
Henkjan; nixie klok + toebehoren
Meanman; Minidsp
Barry; Capaciteitsmeter
Forum: Cd speler + dac + kabels
& Fototoestel
Ik kom rond 10u (moet eerst nog een Onkyo ND-S1 ophalen
)
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171 Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:
Bericht
door Barry2001 » do 26 mei 2011, 14:46
Henkjan schreef: controle tijd
wil iedereen die van plan was wat mee te nemen het volgende controleren:
staat het goed in de lijst staat het al klaar in de gang krijg je het in je vervoersmiddel mee
De led cube staat nog niet in de lijst Henk-Jan
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » do 26 mei 2011, 16:00
is toch geen audio....
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171 Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:
Bericht
door Barry2001 » do 26 mei 2011, 16:12
Henkjan schreef: is toch geen audio....
Niet meenemen dan maar?
edit: wil het ding ook niet opdringen ofzo
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » do 26 mei 2011, 16:24
Barry2001 schreef: Henkjan schreef: is toch geen audio....
Niet meenemen dan maar?
edit: wil het ding ook niet opdringen ofzo
Ik ben er best nieuwsgierig naar.
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » do 26 mei 2011, 16:32
hahaha ik heb hem persoonlijk gevraagd of ie mee kon komen. Ik denk dat HJ bedoelt omdat het geen audioapparaat is hij dus niet in de audioapparatenlijst komt
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » do 26 mei 2011, 16:45
Wat ik wel heel erg mis, is een paar luidsprekertjes uit de buurt van Antwerpen
Hij zal toch niet gestopt zijn met bouwen??
Asterduc, hoe zit het ????????????
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » do 26 mei 2011, 17:04
Wowly schreef: Ik denk dat HJ bedoelt omdat het geen audioapparaat is hij dus niet in de audioapparatenlijst komt
idd, zo bedoelde ik de opmerking
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171 Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:
Bericht
door Barry2001 » do 26 mei 2011, 17:28
Ok, dacht het voor de volledigheid van de lijst ff te moeten melden, maar dan neem ik 'm gewoon mee. Kan me voorstellen dat het afleidt bij het luisteren overigens, het is geen Breda Lobo Discoshow natuurlijk ... de audio functie die het zou kunnen hebben, de audio spectrum analyzer is zeker niet klaar voor zaterdag.
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » do 26 mei 2011, 17:45
Ik denk dat asteduc (als vanouds) het erg druk heeft, maar had dacht ik ergens wel gelezen dat ie zou komen
GerardJ
Berichten: 301 Lid geworden op: do 30 mar 2006, 15:51
Bericht
door GerardJ » do 26 mei 2011, 20:06
A.s. zaterdag breng ik mijn zelfbouw AMT's voor mid en hoog mee en een kleine opstelling om te demonstreren.
rho
Berichten: 4766 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België
Bericht
door rho » do 26 mei 2011, 20:10
De Lenco L76 draaitafel blijft thuis. Door onverwachte technische tegenvallers gaat ze niet af geraken.
Ik ga wel mijn Sputnik17-2 meebrengen (alles behalve een recent ontwerp), dan kan ik lekker vergelijken met andere speakers. Dat maakt het kiezen van een nieuw project makkelijker.
Waarschijnlijk komt er wel een DIY draaitafel op basis van een Lenco mee. (PTP3 - Lenco + RB301 arm)
bertor
Berichten: 1368 Lid geworden op: vr 25 mei 2007, 20:24
Locatie: Enschede
Contacteer:
Bericht
door bertor » do 26 mei 2011, 21:44
Wie wil er zijn cd speler op de El Cuerno set aansluiten? Hij kan analoog de geluidskaart in, een 3.5 mm jack.
(Ik draai nooit cd's en merkte net dat het afdraaien via software op de filterpc niet lekker gaat).
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » do 26 mei 2011, 21:45
Ik kan mijn TEAC VRDS 25 erop zetten (mod met tent-clock) als je wil
BertDB
Berichten: 1978 Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)
Bericht
door BertDB » do 26 mei 2011, 21:48
mijn cd-speler (marantz cd63 KI met tent klok en externe dac) staat ook ter beschikking als je wil