allicht leuk om eens te laten zien
Breda 2011 - wie neemt wat mee
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- MechanicalAnimal
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Ik neem ff een 8 mm plaat MDF mee welke zwart gespoten is met Hotspray, daar ga ik de Galactica's mee afwerken.
vraagje, misschien heb ik er overheen gelezen, maarrrrr neemt iemand toevallig iets als een Alpair 10 mee? Zou dat wel eens willen horen.....ik zat wat te dromen in sketchup, alpair ondersteund met een subwoofer.
Huib
Okay, over de posting heen gelezen, een forumlid met Alpair 10 is er ook.
Huib
Ik zal proberen mijn Lenco PTP4 (op basis van een L76/s) in de auto te steken voor ik vertrek.
Het zou kunnen dat daar nog een on-afgewerkte Lenco L76 bij komt ook.
Het zou kunnen dat daar nog een on-afgewerkte Lenco L76 bij komt ook.
Helaas blijkt de spuiter langer nodig te hebben dan ik had gedachtAatV schreef:Ik kom naar Breda en ik neem mee :
- 1 ELL80 versterker(tje)
- 2 bijpassende (paasproject) boxjes
groeten,
Aat
groet,
Aat
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
neem ik die van mij wek meeAatV schreef:Helaas blijkt de spuiter langer nodig te hebben dan ik had gedachtAatV schreef:Ik kom naar Breda en ik neem mee :
- 1 ELL80 versterker(tje)
- 2 bijpassende (paasproject) boxjes. Henkjan, wil je ze van de lijst weghalen?
Ik neem naast mijn alpairs, op verzoek, ook nog een losse subwooferversterker mee (ds4.0).
Heb hem van de week even in een leuke behuizing geplaatst zodat hij wat beter bij mijn eigen sub past, welke voor alsnog niet mee gaat naar breda (ruimte gebrek).
Heb hem van de week even in een leuke behuizing geplaatst zodat hij wat beter bij mijn eigen sub past, welke voor alsnog niet mee gaat naar breda (ruimte gebrek).
- Bas Horneman
- Contacteer:
Als er belangstelling is wil ik wel mijn Baby Huey PP EL84 meenemen.
Waarom niet?
Ik denk dat een leuke buizenversterker altijd wel interesse wekt.
Ik denk dat een leuke buizenversterker altijd wel interesse wekt.
- Bas Horneman
- Contacteer:
Oeps. Kan niet meer komen helaas. Dus schrap de Baby Huey maar van de lijst.
Mijn setje stond nog in het andere draadje, dus hier nogmaals:
Luidsprekers: Mini accio V5 (Scanspeak D3004 tweetertje, met paper Seas M15CH001)
Woofers: Mini Corner woofer (speciale audio technology 10 inch in gesloten behuizing), met ingebouwde Hypex versterking
Actief filter/pre: Groundsound DCN28 (Inderdaad die dure, en nog zonder mods ook dit jaar!)
Versterkers: 4 kanalen 845 SET buizen
En natuurlijk mijn transporter streamer, en de bijbehorende server onderdelen.
Gr. Harry
Luidsprekers: Mini accio V5 (Scanspeak D3004 tweetertje, met paper Seas M15CH001)
Woofers: Mini Corner woofer (speciale audio technology 10 inch in gesloten behuizing), met ingebouwde Hypex versterking
Actief filter/pre: Groundsound DCN28 (Inderdaad die dure, en nog zonder mods ook dit jaar!)
Gr. Harry
wel leuk zo`n harry die elk jaar weer met een nieuwe set binnen komt! 
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
En dan ook niet iets kleins ofzo......dre schreef:wel leuk zo`n harry die elk jaar weer met een nieuwe set binnen komt!
nee,altijd bescheiden
respect,dat zeker want ik zou het niet doen.
respect,dat zeker want ik zou het niet doen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
De audio variant werkt nog niet en gaat ook niet werken voor Breda (audio spectrum analyzer), maar wel zit er inmiddels een klok in geprogrammeerd. Neem 'm toch mee, zal een plekje zoeken waar de aandachtige luisteraar er niet teveel door wordt afgeleid
Ook zitten de figuren er nu als demo in, zodat die vervelende vinger niet steeds in beeld komt..
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WGElLo2gHlw[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WGElLo2gHlw[/youtube]
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Leuk als mensen zoveel moeite willen nemen, kijk/luister er naar uit!harryeng schreef:Mijn setje stond nog in het andere draadje, dus hier nogmaals:
Gr. Harry
Nee, ook deze keer wat groter als gepland! Voor mij zijn de DIY dagen om inspiratie op te doen. De meeste zaken die ik nu gemaakt/gewijzigd heb, zijn na aanleiding van voorbeelden die ik de laatste drie keer gezien en gehoord heb.b_force schreef:En dan ook niet iets kleins ofzo......dre schreef:wel leuk zo`n harry die elk jaar weer met een nieuwe set binnen komt!
Wat ik ook geleerd heb: niets zwaarder dan 20KG maken! En dat heb ik volgehouden tot einde februari, maar nu wegen de versterkers toch weer het dubbele.....
Ik heb nu al weer spijt, dat wordt weer verschrikkelijk sjouwen.
Gr. Harry
Als er interesse is kan ik mijn 2x minidsp kast mee nemen.
- Vinculum
- Contacteer:
Hmmm, er is een grote kans dat ik dit jaar met lege handen aan kom. De filtercomponenten hebben vertraging opgelopen. Waarschijnlijk komen ze zaterdag binnen... :S
En ze hebben gister de straat opgebroken bij ons voor de deur (en de hele buurt). Mijn auto staat een compleet blok verder geparkeerd. Tussen de auto en de voordeur is het 1 grote zandbak. Ik zie het niet zo zitten om die zware kasten en al die apparatuur heen en weer te gaan sjouwen. Zou jammer zijn. Voordeel is wel dat volgend jaar ze dan in volle glorie en met alle bijpassende electronica te beluisteren zijn.
En ze hebben gister de straat opgebroken bij ons voor de deur (en de hele buurt). Mijn auto staat een compleet blok verder geparkeerd. Tussen de auto en de voordeur is het 1 grote zandbak. Ik zie het niet zo zitten om die zware kasten en al die apparatuur heen en weer te gaan sjouwen. Zou jammer zijn. Voordeel is wel dat volgend jaar ze dan in volle glorie en met alle bijpassende electronica te beluisteren zijn.
@Cobaltjeh: Als je de minidsp meeneemt, ben ik zeker 1 van degenen die dat moois eens van dichtbij wil zien!
@Viniculum: Jammer dat de Epilogues niet meekomen, deze stonden zeker op mijn "to see & hear list". Hopelijk volgend jaar beter.
Helaas heb ik geen auto dat weekend, dus kan ik niet zoveel meebrengen. Wel zal ik de b-Dac van Tentlabs meebrengen. Niet echt zelfbouw, maar misschien toch leuk als vergelijkingsmateriaal?
@Viniculum: Jammer dat de Epilogues niet meekomen, deze stonden zeker op mijn "to see & hear list". Hopelijk volgend jaar beter.
Helaas heb ik geen auto dat weekend, dus kan ik niet zoveel meebrengen. Wel zal ik de b-Dac van Tentlabs meebrengen. Niet echt zelfbouw, maar misschien toch leuk als vergelijkingsmateriaal?
Even een vraagje, is er iemand die een stel luidspreker stands bij zich heeft???
Ik zou van iemand een stel overnemen, maar die zit nu in New York blijkt nu
Anders moet ik de Idunn ++ op iets anders laten spelen, maar ik weety nog niet wat dat zou kunnen zijn.
Een hoogte van 50/65 cm is naar ik meen voldoende.

PS.
Ik zou van iemand een stel overnemen, maar die zit nu in New York blijkt nu
Anders moet ik de Idunn ++ op iets anders laten spelen, maar ik weety nog niet wat dat zou kunnen zijn.
Een hoogte van 50/65 cm is naar ik meen voldoende.
PS.
Anders ik ook wel, hetzelfde als Rizzo.cobaltjeh schreef:Als er interesse is kan ik mijn 2x minidsp kast mee nemen.
Ik neem aan dat je die witte bedoeltTheoK schreef:Heb je hier wat aan??
Ik vind ze prima
Super eigenlijk dat zo de problemen (zouden kunnen
Ik neem ze zaterdag wel mee.
Als ik me goed of niet goed voel ik kom toch.
Ik wil dit meemaken. Is voor mij de eerste keer.
Als je wilt mag je ze ook wel overnemen. Ik doe er niks mee.
Dat zie we zaterdag wel, ik vind het al heel goed dat je komt.TheoK schreef:Ik neem ze zaterdag wel mee.
Als je het een keer hebt meegemaakt, wil je het niet meer missen.