Misschien dat ik mijn speakertjes wil laten keuren door jullie.
Helaas moet ik ook laat in de middag (17:00) al weer terug voor een BBQ in schiebroek.
Als er niemand anders langer blijft en langsrijdt. Dan wil ik het wel voor je meenemen, als is het maar voor een paar uurtjes meer. Maar ik heb geen grote bak hoor.
Henkjan schreef:zo, ik hoor net dat op 28 mei om 13:00 Ester (onze jongste) af mag zwemmen voor d'r A diploma... :)dat wordt dus (weer) een korte Breda
praktisch punt: is er iemand uit m'n buurt die m'n spullen aan t einde van de dag mee kan nemen?
