Ergens,'k weet niet meer waar,kwam de vraag op "kan het ook met meer dan 2 analoog-in?"
Omdat ik graag puzzel en het misschien kan dienen,hier een manier om er 4 van te maken.
Een tekening hoe het is,dan een hoe anders en de aanpassing in het program.
Anne
MiniDIGI met 4x analoog-in
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: MiniDIGI met 4x analoog-in
Nee hoor,dit ding wordt aan een mini_DSP gehangen om verschillende bronnen te kiezen.
Dit hier:
Dit hier:
- Bijlagen
-
- MiniDIGI-UitbrMiniDSP.pdf
- (942.62 KiB) 99 keer gedownload
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: MiniDIGI met 4x analoog-in
de minidigi is een I/O bord voor de miniDSP die zorgt voor digitale ingangen naar de miniDSP (incl sample rate conversie). dat bord in de bijlage voegt daar de extra analoge ingangen aan toe
