Hallo zelfbouwers,
Na jaren van andere prioriteiten is het nu zo ver dat ik ook zelf aan het bouwen ga.
Ik heb groot respect voor de skills die ik hier op het forum zie en ga mijn best doen om zelf ook een nette set op te bouwen.
Zelf kom ik nog niet verder dan basis houtbewerking en electronica, maar met goede raad en steun van mijn klusmaat hoop ik ver te gaan komen.
Mijn huidige set-up is een d-klasse Onkyo alles in 1 sacd DR-S501, unit met een set Mordaunt-Short Avant 916i's.
Digibron is een eerste generatie 160gig Apple TV met een grote biblitheek op maximale kwaliteit.
Ik ben niet groot behuisd en moet ook zeker rekening houden met de WAF. Eerste blik viel dan ook op de
Neeper Stilleto kloons die hier uitgebreid worden beschreven. In deze of soortgelijke behuizing wil ik aan de slag met seas drivers gekoppeld aan een magnetostaat. Vorderingen komen in een eigen topic.
Voorstellen, S3R.
Moderator: Beheerdersteam
- Vinculum
- Contacteer:
Re: Voorstellen, S3R.
Welkom!S3R schreef:Eerste blik viel dan ook op de Neeper Stilleto kloons die hier uitgebreid worden beschreven. In deze of soortgelijke behuizing wil ik aan de slag met seas drivers gekoppeld aan een magnetostaat.
Volgens mij is er maar 1 Neeper kloon gebouwd en die heet de Stiletto. Deze heb ik nl. gebouwd.
Vergis je alleen niet in deze kast! Voor mij was het ook de eerste kast die ik gebouwd heb maar het is een lastpak. Er zit geen rechte hoek of gelijke kant in.
Veel success alvast en ik zie uit naar je topic.
Re: Voorstellen, S3R.
Bedankt!
@Vinculum, het zijn inderdaad jouw stiletto's die me hebben geinspireer, hulde!
De kast lijkt me inderdaad lastig, maar wel te doen. Al doende leert men en opnieuw beginnen kan altijd nog.
Heb de "bouw" tekeningen uitgebreid bekeken en ik denk er wel uit te gaan komen.
@Vinculum, het zijn inderdaad jouw stiletto's die me hebben geinspireer, hulde!
De kast lijkt me inderdaad lastig, maar wel te doen. Al doende leert men en opnieuw beginnen kan altijd nog.
Heb de "bouw" tekeningen uitgebreid bekeken en ik denk er wel uit te gaan komen.