Kan kloppen, is gewoon algemeen hoe een SMPS voeding werktTubeHead schreef:Doet me denken aan een Nixie voeding.
Maar iemand een idee waar ik die step-up trafotjes kan krijgen?
Ik kon ze neit vinden bij Farnell en Rs-Online
Moderator: Beheerdersteam
Kan kloppen, is gewoon algemeen hoe een SMPS voeding werktTubeHead schreef:Doet me denken aan een Nixie voeding.
Ik heb het natuurlijk wel over zo'n kleine SMPS trafo heh, niet zo'n lompe dikkerdAh!buis schreef:Bij ringkerntransformatoren.nl haal je een 30VA 2x22V / 230V ,zet de 22V's parallel en je heb zo goed als 1/10![]()
Anne
Nou het idee met PWM is dat je toch wel rond de 100kHz gaat zitten.Ah!buis schreef:Het ging toch over 300V en 100mA (=30VA)en zo'n hoge schakefrekwentie hoeft ook niet,of wel
![]()
Anders zal het zelf wikkelen worden,vrees ik.
Anne
Waarom makkelijk als het moeilijk ook kan of zoiets