Breda 2011 - wie neemt wat mee

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door b_force »

Die is wel van mij hoor! [-X :lol:

Als iemand een geschikte plate-amp heeft, kan die wel mee eventueel, mits er animo voor is.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Henkjan »

ik heb nog wel een Thommessen 100W in een los kastje die ik mee kan nemen
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door b_force »

Henkjan schreef:
ik heb nog wel een Thommessen 100W in een los kastje die ik mee kan nemen
Das niet genoeg, liever 150W +

Hoewel het er een beetje vanaf hangt wat mensen er mee willen.
Heb je specs van die amp?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Henkjan »

mmm, nee. ook maar 2e hands gekocht, en Thomessen is er al lang geleden mee gestopt.
Gebruikersavatar
Penguin
Berichten: 271
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 20:42
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Penguin »

b_force schreef:
Die is wel van mij hoor! [-X :lol:

Als iemand een geschikte plate-amp heeft, kan die wel mee eventueel, mits er animo voor is.

:lagge: ik begin veel te oud te worden .... sorry :oops:
Gebruikersavatar
Lieuwe
Berichten: 502
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 10:05
Locatie: Enschede

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Lieuwe »

Die van mij staat iets verder in het topic, en is nog steeds onafgewerkt :oops:..
Er zit alleen een lichte plate-amp in (80w) dus misschien alleen geschikt voor de kleine ruimte en niet te luid :P.
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Geenius »

Gisteren de drivers ingebouwd, nu nog het filter ontwerpen. Bijgaand de eerste echte foto. :D
Bijlagen
Humble Homemade Hifi_L'Orfeo_pre-release.jpg
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Zweitse »

Waar zijn de kasten mee afgewerkt. Is dat fineer, of is het folie.
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Vinculum »

Dat is fineer, dat zie je zo. Het in nl gespiegeld. Ik ken geen folies die gespiegeld geleverd worden. Bovendien ben ik geloof ik de enige die houtpatroon met folie gedaan heeft... ;)

Mooi werk hoor! Ben benieuwd naar de klank!
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Geenius »

Elke kast zelf is gespiegeld en beide kasten zijn weer elkaars spiegelbeeld. Het fineer is Mappa Burl (ik geloof dat dat genoest populier is) en vervolgens afgewerkt met 3 lagen Glitsa matte parketlak, met een roller aangebracht.
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Vinculum »

Geenius schreef:
Elke kast zelf is gespiegeld en beide kasten zijn weer elkaars spiegelbeeld.
De kasten zijn toch symmetrisch? Dan kan toch alleen het fineer gespiegeld zijn en niet de kasten?
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Wowly »

Buitengewoon mooi! Het lijken wel 2 monolieten, zo strak!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Henkjan »

Vinculum schreef:
Bovendien ben ik geloof ik de enige die houtpatroon met folie gedaan heeft... ;)
nee hoor
vinnie411
Berichten: 432
Lid geworden op: wo 20 feb 2008, 20:15
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door vinnie411 »

b_force schreef:
Die is wel van mij hoor! [-X :lol:

Als iemand een geschikte plate-amp heeft, kan die wel mee eventueel, mits er animo voor is.
Ik heb nog steeds mijn ds4.0 los zitten, kan die makkelijk meenemen.
Pm me maar als dit wenselijk is.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door b_force »

vinnie411 schreef:
b_force schreef:
Die is wel van mij hoor! [-X :lol:

Als iemand een geschikte plate-amp heeft, kan die wel mee eventueel, mits er animo voor is.
Ik heb nog steeds mijn ds4.0 los zitten, kan die makkelijk meenemen.
Pm me maar als dit wenselijk is.
Als mensen interesse voor dat subje wel, anders niet.
Ik ga namelijk niet zomaar van alles meezeulen :P
Gebruikersavatar
Lieuwe
Berichten: 502
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 10:05
Locatie: Enschede

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Lieuwe »

b_force schreef:
vinnie411 schreef:
b_force schreef:
Die is wel van mij hoor! [-X :lol:

Als iemand een geschikte plate-amp heeft, kan die wel mee eventueel, mits er animo voor is.
Ik heb nog steeds mijn ds4.0 los zitten, kan die makkelijk meenemen.
Pm me maar als dit wenselijk is.
Als mensen interesse voor dat subje wel, anders niet.
Ik ga namelijk niet zomaar van alles meezeulen :P
Als dat zou kunnen, dan laat ik die van mij thuis want ik weet niet of er nog zoveel plek in mijn auto is.. Dan zou hij misschien op de lbvs'en moeten staan en dat heb ik dan liever niet :P.
Ik wil ook wel eens de volle potentie van deze sub horen, dus ik zeg Doen! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Geenius »

Vinculum schreef:
Geenius schreef:
Elke kast zelf is gespiegeld en beide kasten zijn weer elkaars spiegelbeeld.
De kasten zijn toch symmetrisch? Dan kan toch alleen het fineer gespiegeld zijn en niet de kasten?
Ik bedoelde het fineer van de kasten. :wink:
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Vinculum »

Omdat ik erg geïntrigeerd ben door de L' Orfeo heb ik hem even getekend in Sketchup.
@Tony Gee
Als jij je akkoord geeft post ik hier de Sketchup file. P.s. Misschien een idee om een apart topic te openen?
Bijlagen
L'Orfeo.jpg
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Arno »

Nou vooruit. Ik heb het met mijn vrouw overlegd, en bij wijze van hoge uitzondering, wil ze wel aankijken hoe het gaat, een dag zonder. :D
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Arno op wo 04 mei 2011, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Geenius »

Vinculum schreef:
Omdat ik erg geïntrigeerd ben door de L' Orfeo heb ik hem even getekend in Sketchup.
@Tony Gee
Als jij je akkoord geeft post ik hier de Sketchup file. P.s. Misschien een idee om een apart topic te openen?
Nieuwe topic geopend: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 3#p1524133
De Sketchup file mag je posten, ik heb nog een kleine wijziging aangebracht in de tekening. Ik zal het binnenkort aanpassen.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door b_force »

Lieuwe schreef:
b_force schreef:
vinnie411 schreef:
Ik heb nog steeds mijn ds4.0 los zitten, kan die makkelijk meenemen.
Pm me maar als dit wenselijk is.
Als mensen interesse voor dat subje wel, anders niet.
Ik ga namelijk niet zomaar van alles meezeulen :P
Als dat zou kunnen, dan laat ik die van mij thuis want ik weet niet of er nog zoveel plek in mijn auto is.. Dan zou hij misschien op de lbvs'en moeten staan en dat heb ik dan liever niet :P.
Ik wil ook wel eens de volle potentie van deze sub horen, dus ik zeg Doen! :mrgreen:
Als er meer mensen zeggen "Doen!" vind ik het prima :wink:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Wowly »

bart: DOEN! Ik heb mijn thommessen ook mee voor de zizoklo. Dit is een wat zwaardere variant dan die van HJ. Voldoet zéér ruim voor de zizoklo, maargoed, die heeft een wat hoger rendement.

groetjes

jan
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door rho »

Ik weet niet of dit de juiste plaats is, maar als iemand die naar Breda komt nog voldoende fineer heeft liggen om de sokkel van een Thorens TD125 te fineren ben ik wel geïnteresseerd. Zebrano of palisander of iets anders met een mooie uitgesproken tekening zou heerlijk zijn. (ik heb zelf nog Amerikaans kersen, voldoende voor een stel compacte speakers, liggen als iemand zou willen ruilen)
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door ray5150 »

Mogen het ook wat strookjes Mahonie zijn?
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door rho »

Heb je een foto?
Als het niet teveel moeite is mag je het altijd wel meebrengen naar Breda zodat ik het eens kan zien, maar Mahonie stond niet helemaal bovenaan het lijstje. 't Kan toch meevallen natuurlijk.
Hoeveel heb je nog?
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”