Als iemand een geschikte plate-amp heeft, kan die wel mee eventueel, mits er animo voor is.
Breda 2011 - wie neemt wat mee
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Die is wel van mij hoor!
Als iemand een geschikte plate-amp heeft, kan die wel mee eventueel, mits er animo voor is.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
ik heb nog wel een Thommessen 100W in een los kastje die ik mee kan nemen
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Das niet genoeg, liever 150W +Henkjan schreef:ik heb nog wel een Thommessen 100W in een los kastje die ik mee kan nemen
Hoewel het er een beetje vanaf hangt wat mensen er mee willen.
Heb je specs van die amp?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
mmm, nee. ook maar 2e hands gekocht, en Thomessen is er al lang geleden mee gestopt.
b_force schreef:Die is wel van mij hoor!![]()
![]()
Die van mij staat iets verder in het topic, en is nog steeds onafgewerkt
..
Er zit alleen een lichte plate-amp in (80w) dus misschien alleen geschikt voor de kleine ruimte en niet te luid
.
Er zit alleen een lichte plate-amp in (80w) dus misschien alleen geschikt voor de kleine ruimte en niet te luid
- Geenius
- ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
- Contacteer:
Gisteren de drivers ingebouwd, nu nog het filter ontwerpen. Bijgaand de eerste echte foto. 
Waar zijn de kasten mee afgewerkt. Is dat fineer, of is het folie.
- Vinculum
- Contacteer:
Dat is fineer, dat zie je zo. Het in nl gespiegeld. Ik ken geen folies die gespiegeld geleverd worden. Bovendien ben ik geloof ik de enige die houtpatroon met folie gedaan heeft... 
Mooi werk hoor! Ben benieuwd naar de klank!
Mooi werk hoor! Ben benieuwd naar de klank!
- Geenius
- Contacteer:
Elke kast zelf is gespiegeld en beide kasten zijn weer elkaars spiegelbeeld. Het fineer is Mappa Burl (ik geloof dat dat genoest populier is) en vervolgens afgewerkt met 3 lagen Glitsa matte parketlak, met een roller aangebracht.
- Vinculum
- Contacteer:
De kasten zijn toch symmetrisch? Dan kan toch alleen het fineer gespiegeld zijn en niet de kasten?Geenius schreef:Elke kast zelf is gespiegeld en beide kasten zijn weer elkaars spiegelbeeld.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
nee hoorVinculum schreef:Bovendien ben ik geloof ik de enige die houtpatroon met folie gedaan heeft...![]()
Ik heb nog steeds mijn ds4.0 los zitten, kan die makkelijk meenemen.b_force schreef:Die is wel van mij hoor!![]()
![]()
Pm me maar als dit wenselijk is.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Als mensen interesse voor dat subje wel, anders niet.vinnie411 schreef:Ik heb nog steeds mijn ds4.0 los zitten, kan die makkelijk meenemen.b_force schreef:Die is wel van mij hoor!![]()
![]()
Ik ga namelijk niet zomaar van alles meezeulen
Als dat zou kunnen, dan laat ik die van mij thuis want ik weet niet of er nog zoveel plek in mijn auto is.. Dan zou hij misschien op de lbvs'en moeten staan en dat heb ik dan liever nietb_force schreef:Als mensen interesse voor dat subje wel, anders niet.vinnie411 schreef:Ik heb nog steeds mijn ds4.0 los zitten, kan die makkelijk meenemen.b_force schreef:Die is wel van mij hoor!![]()
![]()
Ik ga namelijk niet zomaar van alles meezeulen
Ik wil ook wel eens de volle potentie van deze sub horen, dus ik zeg Doen!
- Geenius
- Contacteer:
Ik bedoelde het fineer van de kasten.Vinculum schreef:De kasten zijn toch symmetrisch? Dan kan toch alleen het fineer gespiegeld zijn en niet de kasten?Geenius schreef:Elke kast zelf is gespiegeld en beide kasten zijn weer elkaars spiegelbeeld.
- Vinculum
- Contacteer:
Omdat ik erg geïntrigeerd ben door de L' Orfeo heb ik hem even getekend in Sketchup.
@Tony Gee
Als jij je akkoord geeft post ik hier de Sketchup file. P.s. Misschien een idee om een apart topic te openen?
@Tony Gee
Als jij je akkoord geeft post ik hier de Sketchup file. P.s. Misschien een idee om een apart topic te openen?
Nou vooruit. Ik heb het met mijn vrouw overlegd, en bij wijze van hoge uitzondering, wil ze wel aankijken hoe het gaat, een dag zonder.

Laatst gewijzigd door Arno op wo 04 mei 2011, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- Geenius
- Contacteer:
Nieuwe topic geopend: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 3#p1524133Vinculum schreef:Omdat ik erg geïntrigeerd ben door de L' Orfeo heb ik hem even getekend in Sketchup.
@Tony Gee
De Sketchup file mag je posten, ik heb nog een kleine wijziging aangebracht in de tekening. Ik zal het binnenkort aanpassen.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Als er meer mensen zeggen "Doen!" vind ik het primaLieuwe schreef:Als dat zou kunnen, dan laat ik die van mij thuis want ik weet niet of er nog zoveel plek in mijn auto is.. Dan zou hij misschien op de lbvs'en moeten staan en dat heb ik dan liever nietb_force schreef:Als mensen interesse voor dat subje wel, anders niet.vinnie411 schreef:Ik heb nog steeds mijn ds4.0 los zitten, kan die makkelijk meenemen.
Ik ga namelijk niet zomaar van alles meezeulen.
Ik wil ook wel eens de volle potentie van deze sub horen, dus ik zeg Doen!
bart: DOEN! Ik heb mijn thommessen ook mee voor de zizoklo. Dit is een wat zwaardere variant dan die van HJ. Voldoet zéér ruim voor de zizoklo, maargoed, die heeft een wat hoger rendement.
groetjes
jan
groetjes
jan
Ik weet niet of dit de juiste plaats is, maar als iemand die naar Breda komt nog voldoende fineer heeft liggen om de sokkel van een Thorens TD125 te fineren ben ik wel geïnteresseerd. Zebrano of palisander of iets anders met een mooie uitgesproken tekening zou heerlijk zijn. (ik heb zelf nog Amerikaans kersen, voldoende voor een stel compacte speakers, liggen als iemand zou willen ruilen)
Heb je een foto?
Als het niet teveel moeite is mag je het altijd wel meebrengen naar Breda zodat ik het eens kan zien, maar Mahonie stond niet helemaal bovenaan het lijstje. 't Kan toch meevallen natuurlijk.
Hoeveel heb je nog?
Als het niet teveel moeite is mag je het altijd wel meebrengen naar Breda zodat ik het eens kan zien, maar Mahonie stond niet helemaal bovenaan het lijstje. 't Kan toch meevallen natuurlijk.
Hoeveel heb je nog?