Die dingen komen in twee varianten; active low en active high. Dus 5V in rust en 0V pulsjes of net andersom. Je ontvanger moet daarop staan ingesteld.
Defect kan uiteraard ook
Moderator: Beheerdersteam
Het zijn 2 dezelfde die ik bij Conrad besteld heb, dus ik zal het nog wel even nameten. Maar ik vrees dat hij echt defect is.guido schreef:Nog niet meteen weggooien....
Die dingen komen in twee varianten; active low en active high. Dus 5V in rust en 0V pulsjes of net andersom. Je ontvanger moet daarop staan ingesteld.
Defect kan uiteraard ook