Breda 2011 - wie neemt wat mee
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Geenius
- ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
- Contacteer:
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Bijgaand de ge-update tekening van de L' Orfeo zoals nu uiteindelijk gebouwd en te zien zal zijn in Breda. 
- Geenius
- Contacteer:
Deze keer niet, ik zat te denken om mijn meetset mee te nemen:dre schreef:weer op die moon set?
Laptop > Tascam US-144 > IMG Stage Line STA-800. Geen dure versterkers en kabels dit maal.
Goede morgen heren,
Ik zou graag komen en zal dan mee kunnen nemen (indien gereed
:
-De MUS-Monitoren
-De KT66 PP eindversterker
-Pass Balanced Line Stage
Ik zou graag komen en zal dan mee kunnen nemen (indien gereed
-De MUS-Monitoren
-De KT66 PP eindversterker
-Pass Balanced Line Stage
Hoi Tony, die taps toelopende structuur aan de achterkant van de kast, loopt die van boven tot onder door?Geenius schreef:Bijgaand de ge-update tekening van de L' Orfeo zoals nu uiteindelijk gebouwd en te zien zal zijn in Breda.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
ik zie een aantal mensen meerdere dingen meenemen, ik heb die nu in de meeste gevallen als onderdelen neergezet. wil je ze echter als complete set bijeen houden, meld dat dan svp even, dan pas ik dat aan in de lijst bovenaan
- RobertD
- Contacteer:
Ik zal overdag toch naar Breda komen. Wat ik kan meenemen is mijn Gainclone, een EL84 Single ended versterker en als daar behoefte aan is mijn cd-speler met zelfgeknutselde buizenuitgang.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
ik zie nog erg weinig CD spelers, dus ik zal maar zo vrij zijn om 'm er meteen bij te zetten
Zet mijn Philips CD713 er dan ook maar bij, is natuurlijk niet een heel geavanceerde cd speler maar hij klinkt toch nog wel best goed voor die paar tientjes.Henkjan schreef:ik zie nog erg weinig CD spelers, dus ik zal maar zo vrij zijn om 'm er meteen bij te zetten
Ik zal nog even kijken of ik nog wat tijd heb om nog wat modificaties uit te voeren. Andere opamp zou zo ie zo moeten lukken.
- Geenius
- Contacteer:
De extra planken lopen van boven tot op het tussenschot van de Interne Helmholtz Absorber. Die taps toelopende structuur zorgt voor een wisselende diepte en wisselende breedte in de kast waardoor staande golven worden verspreid. Tevens geeft het extra massa aan het geheel.Ivo schreef:Hoi Tony, die taps toelopende structuur aan de achterkant van de kast, loopt die van boven tot onder door?Geenius schreef:Bijgaand de ge-update tekening van de L' Orfeo zoals nu uiteindelijk gebouwd en te zien zal zijn in Breda.
Het leek mij voor de hand liggend om de spullen bij elkaar te houden. De spullen zijn bij mij allemaal redelijk op elkaar afgestemd (DAC/pre/power amp). Ik neem mogelijk nog een notebook mee als muziekbron (moet de DAC aanpassen voor optisch in) zodat alleen luidsprekers nodig zijn. Wat was anders het plan?ik zie een aantal mensen meerdere dingen meenemen, ik heb die nu in de meeste gevallen als onderdelen neergezet. wil je ze echter als complete set bijeen houden, meld dat dan svp even, dan pas ik dat aan in de lijst bovenaan
Neem ik mn Playstation 1 mee.Henkjan schreef:ik zie nog erg weinig CD spelers, dus ik zal maar zo vrij zijn om 'm er meteen bij te zetten
Nou nou.. 't is een Low Budget CD speler hoor ! Dus dat moet je wel aan spreken
Maar dat is goed ! Gran Turismo of zo ?
Maar dat is goed ! Gran Turismo of zo ?
Zoals eerder gezegd, kan ik altijd nog de teac vrds meenemen (aardige referentie)
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
lees dit topic (en de links daar in) eerst maar eensLieuwe schreef:Zal ik de Wii dan maar meenemen?
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=9&t=584
Dat weet ik, maar mijn reactie was ook niet echt bepaald serieus bedoeldHenkjan schreef:lees dit topic (en de links daar in) eerst maar eensLieuwe schreef:Zal ik de Wii dan maar meenemen?
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=9&t=584
ik zal m'n cd speler ook maar menemen (is een Marantz CD-63 KI met Tent-klokje)
Mooie combi samen met m'n HK-dac
Mooie combi samen met m'n HK-dac
Als het mij lukt om te komen neem ik mijn B&Olook speakers mee. Die moeten echter laagondersteuning krijgen. Mag best een flinke sub zijn aangezien ze vrij hard kunnen. Iemand een subwoofer om mee te nemen? Ik zie dat er nog geen subs zijn..