KT88

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

KT88

Bericht door Pjotr »

Eigenlijk hoort dit onder Forum Mededelingen maar omdat dat gesloten is plaats ik het hier.

KT88 die velen ook kennen als Sander is ernstig ziek. Hij forumde mede om gezondheidsredenen al een tijd niet meer maar heeft in de eerste jaren van dit forum velen hier geholpen, zowel met goede adviezen als praktisch. Voor de details verwijs ik naar het Hear forum: http://www.hear.nl/forums/index.php?showtopic=13733
Laatst gewijzigd door Pjotr op za 30 apr 2011, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: KT

Bericht door RobertD »

Ik ken Sander voornamelijk via het Audiofreaks forum en vond al dat hij weinig postte de laatste tijd. Nu begrijp ik waarom.
In gedachten wens ik hem sterkte.
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: KT

Bericht door SSassen »

Bah, wat een ontzettend naar bericht. Sander is een hele sympatieke vent die ik hier via het forum en bij de diverse meetings heb leren kennen. Ik hoop dat er uitzicht is op verbetering en dat hij op korte termijn weer beter wordt. Sterkte en beterschap van mijn kant.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen - HiFi gecertificeerd forumlid
Gebruikersavatar
TheoK
Berichten: 1471
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 7:22
Locatie: Kitchener

Re: KT

Bericht door TheoK »

Ik weet hoe het is als je gezondheid in de steek laat.
Ik ken Sander niet maar wens hem alle sterkte en beterschap toe.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: KT

Bericht door sietse »

Behoorlijk klote dus. Hoop dat ie het red.
Gebruikersavatar
Bertje
Ook commercieel actief
Berichten: 1311
Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 23:05
Locatie: Lunteren
Contacteer:

Re: KT

Bericht door Bertje »

Kt ken ik niet persoonlijk, maar las zijn nuttige en leerzame bijdragen aan diverse fora altijd wel eigenlijk.
Dit is dus een heel naar bericht, heel veel sterkte gewenst de komende tijd.
Rob.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: KT

Bericht door Wowly »

Mooi bagger! Sander is een wereldgozer IRL......sucks bigtime
Gebruikersavatar
Christian
Berichten: 337
Lid geworden op: wo 05 okt 2005, 10:50
Locatie: Zwolle

Re: KT

Bericht door Christian »

Inderdaad slecht nieuws. Ik ben een tijdje geleden bij Sander geweest en volgens mij kampte zijn echtgenote destijds ook met gezondheidsproblemen.

Sterkte gewenst.
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: KT

Bericht door cve »

De bijdrage van KT aan dit forum ontbrak al een tijdje en dat was me niet ontgaan. Dat dit er dan aan ten grondslag ligt verzin je gewoon niet. Heel veel sterkte Sander en een voorspoedig herstel.

Co
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: KT

Bericht door jeroen_d »

Heel erg vervelend, en van de Breda luisterdagen weet ik dat hij in het verleden al een hoop ellende heeft moeten doorstaan met veel pijn.

Ik wens hem heel erg veel sterkte toe, in de hoop dat hij er weer bovenop komt.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: KT

Bericht door SARK »

Zow, dat klink heftig wat ik daar lees ... alle sterkte toegewenst en heel veel beterschap :!:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: KT

Bericht door Henkjan »

Dit komt hard aan, zo'n aardige gozer. ik was vorig jaar nog bij 'm (hij had een oude versterker van me opgeknapt), met hem naast over audio ook over zijn zorgen over de gezondheidszorg in NL besproken (vanwege de ziekte van zijn vrouw is hij daar zeer ervaringsdeskundige), en nu is hij er aan overgeleverd. Hopelijk knapt hij snel op.
satch
Berichten: 135
Lid geworden op: do 12 mei 2005, 8:02

Re: KT

Bericht door satch »

Sander ligt, zoals sommigen al gezien hebben, met hartklachten in het Tergooiziekenhuis in Hilversum. Ik ga hem zelf morgenmiddag bezoeken, maar ik begrijp van iemand die al bij hem is geweest dat hij heel blij wordt als iemand hem een kaartje stuurt. Dat kan naar:

Tergooiziekenhuis Hilversum
Postbus 10016
1201 DA Hilversum
afd A21 tav Sander

Als hij verplaatst wordt of (hopelijk snel) naar huis gaat laat ik dat uiteraard weten.
Gebruikersavatar
Ivo
Berichten: 1885
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 16:36
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: KT

Bericht door Ivo »

Ja, hij was al een tijd opvallend afwezig. Ziekenhuizen zijn nare plekken (hoe fantastisch ziekenhuizen en het personeel daar ook zijn), ik wens hem beterschap en sterkte.
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: KT

Bericht door TubeHead »

Gadver... :( Heel veel beterschap !
satch
Berichten: 135
Lid geworden op: do 12 mei 2005, 8:02

Re: KT

Bericht door satch »

Even een kleine update, helaas niet positief. Door voortdurende complicaties is Sander ondertussen overgebrcht naar het UMC (Utrecht). Wat er precies aan de hand is weet ik niet, zodra ik meer weet zet ik het hier neer.
satch
Berichten: 135
Lid geworden op: do 12 mei 2005, 8:02

Re: KT

Bericht door satch »

Sander ligt in het UMC Utrecht in afwachting van een hartransplantatie. Dat kan nog even duren: op korte termijn wordt besloten of hij een kunstmatig steunhart krijgt.
piet1955
Berichten: 577
Lid geworden op: wo 17 mar 2010, 19:23
Locatie: Best

Re: KT

Bericht door piet1955 »

Pffff dat is niets mis.
Heel erg veel sterkte toegewenst.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: KT

Bericht door Wowly »

Allemachtig! Zijn hart is op. Zo zie je maar: allemaal aan de codicil!!! (eigenlijk moet dit in NL anders worden geregeld wat mij betreft). Maar het mooie weer komt er weer aan, ik begrijp van mijn nicht (die in het transplantatieteam werkt) dat er dan weer een boel donoren (lees: motorrijders, ja echt waar...) bijkomen....Triestig maar waar (ben zelf ook motorrijder trouwens)

Als je hem weer ziet, wens hem dan sterkte!

Jan
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Re: KT

Bericht door audioot »

aan sander en wilma ook veel sterkte en beterschap gewenst
het gaat er daar erg heftig aan toe de laatste tijd
mvg
audioot
satch
Berichten: 135
Lid geworden op: do 12 mei 2005, 8:02

Re: KT

Bericht door satch »

Wowly schreef:
Als je hem weer ziet, wens hem dan sterkte!

Jan
Uiteraard. Voorlopig mag hij geen bezoek hebben, of hij wil geen bezoek (wat ik me goed kan voorstellen). Zodra ik een adres heb zet ik het hier neer zodat wie dat wil een kaartje kan sturen. En als er nieuws laat ik dat zsm weten.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: KT

Bericht door Pjotr »

Dank je Satch, Ik wilde je net vragen om zijn postadres in het ziekenhuis.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: KT

Bericht door Henkjan »

zo, da's heftig zeg...
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: KT

Bericht door RobertD »

ik ken Sander niet persoonlijk, maar ik word er toch even stil van.
satch
Berichten: 135
Lid geworden op: do 12 mei 2005, 8:02

Re: KT

Bericht door satch »

Maandag worden er voorbereidingen getroffen om een kunst- c.q. hulphart te plaatsen, dat zijn eigen een handje helpt met het rondpompen van bloed tot er een geschikt donorhart beschikbaar is. Als hij fit genoeg is wordt dat kunsthart ook meteen geplaatst. Ik ben zelf niet geweest, hij kan twee keer per dag 10 minuten bezoek ontvangen, maar ik begrijp dat hij moe is maar nog wel kan lachen. Dat laatste lijkt me positief.

En het adres:

Universitair Medisch Centrum Utrecht
Dhr. S. de Waal
afdeling B4 west, kamer 5
Postbus 85500
3508 GA Utrecht.
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”