KT88
Moderator: Beheerdersteam
KT88
Eigenlijk hoort dit onder Forum Mededelingen maar omdat dat gesloten is plaats ik het hier.
KT88 die velen ook kennen als Sander is ernstig ziek. Hij forumde mede om gezondheidsredenen al een tijd niet meer maar heeft in de eerste jaren van dit forum velen hier geholpen, zowel met goede adviezen als praktisch. Voor de details verwijs ik naar het Hear forum: http://www.hear.nl/forums/index.php?showtopic=13733
KT88 die velen ook kennen als Sander is ernstig ziek. Hij forumde mede om gezondheidsredenen al een tijd niet meer maar heeft in de eerste jaren van dit forum velen hier geholpen, zowel met goede adviezen als praktisch. Voor de details verwijs ik naar het Hear forum: http://www.hear.nl/forums/index.php?showtopic=13733
Laatst gewijzigd door Pjotr op za 30 apr 2011, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: KT
Bah, wat een ontzettend naar bericht. Sander is een hele sympatieke vent die ik hier via het forum en bij de diverse meetings heb leren kennen. Ik hoop dat er uitzicht is op verbetering en dat hij op korte termijn weer beter wordt. Sterkte en beterschap van mijn kant.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - HiFi gecertificeerd forumlid
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - HiFi gecertificeerd forumlid
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: KT
Dit komt hard aan, zo'n aardige gozer. ik was vorig jaar nog bij 'm (hij had een oude versterker van me opgeknapt), met hem naast over audio ook over zijn zorgen over de gezondheidszorg in NL besproken (vanwege de ziekte van zijn vrouw is hij daar zeer ervaringsdeskundige), en nu is hij er aan overgeleverd. Hopelijk knapt hij snel op.
Re: KT
Sander ligt, zoals sommigen al gezien hebben, met hartklachten in het Tergooiziekenhuis in Hilversum. Ik ga hem zelf morgenmiddag bezoeken, maar ik begrijp van iemand die al bij hem is geweest dat hij heel blij wordt als iemand hem een kaartje stuurt. Dat kan naar:
Tergooiziekenhuis Hilversum
Postbus 10016
1201 DA Hilversum
afd A21 tav Sander
Als hij verplaatst wordt of (hopelijk snel) naar huis gaat laat ik dat uiteraard weten.
Tergooiziekenhuis Hilversum
Postbus 10016
1201 DA Hilversum
afd A21 tav Sander
Als hij verplaatst wordt of (hopelijk snel) naar huis gaat laat ik dat uiteraard weten.
Re: KT
Allemachtig! Zijn hart is op. Zo zie je maar: allemaal aan de codicil!!! (eigenlijk moet dit in NL anders worden geregeld wat mij betreft). Maar het mooie weer komt er weer aan, ik begrijp van mijn nicht (die in het transplantatieteam werkt) dat er dan weer een boel donoren (lees: motorrijders, ja echt waar...) bijkomen....Triestig maar waar (ben zelf ook motorrijder trouwens)
Als je hem weer ziet, wens hem dan sterkte!
Jan
Als je hem weer ziet, wens hem dan sterkte!
Jan
Re: KT
Uiteraard. Voorlopig mag hij geen bezoek hebben, of hij wil geen bezoek (wat ik me goed kan voorstellen). Zodra ik een adres heb zet ik het hier neer zodat wie dat wil een kaartje kan sturen. En als er nieuws laat ik dat zsm weten.Wowly schreef:Als je hem weer ziet, wens hem dan sterkte!
Jan
Re: KT
Maandag worden er voorbereidingen getroffen om een kunst- c.q. hulphart te plaatsen, dat zijn eigen een handje helpt met het rondpompen van bloed tot er een geschikt donorhart beschikbaar is. Als hij fit genoeg is wordt dat kunsthart ook meteen geplaatst. Ik ben zelf niet geweest, hij kan twee keer per dag 10 minuten bezoek ontvangen, maar ik begrijp dat hij moe is maar nog wel kan lachen. Dat laatste lijkt me positief.
En het adres:
Universitair Medisch Centrum Utrecht
Dhr. S. de Waal
afdeling B4 west, kamer 5
Postbus 85500
3508 GA Utrecht.
En het adres:
Universitair Medisch Centrum Utrecht
Dhr. S. de Waal
afdeling B4 west, kamer 5
Postbus 85500
3508 GA Utrecht.
