keurig door de lak heen gepoetst........
da`s de eerste die weer over kan.......
Moderator: Beheerdersteam
Da's mooi balendre schreef:jeuj........![]()
keurig door de lak heen gepoetst........
da`s de eerste die weer over kan.......
Nog niet. Maar het programma is goed, dus het frezen is zo gepiept.dre schreef:heb je stiekem al een voetje gefreesd?
dat gaat zaterdag gebeuren!Arno schreef:Heb je die mislukte zijkant nog schoon en vlak gekregen?
Nou, ongeveer twee keer zo dik. Of bedoel ik twee keer zo vet?dre schreef:
geweldig!![]()
ben benieuwd hoe ie er in 24mm uit zal zien!
opgeven heb ik nog nooit aan gedaan!jeroen_d schreef:Niet opgeven, het wordt super!