Wowly schreef:
Sander, je bedoelt JOUW perspectief??? Je moet nu toch onderhand begrijpen dat er meerdere wegen zijn dan die van jouw? Daarbij, als je (terecht) aangeeft dat dit niet het draadje is om inhoudelijk over UCD etc etc te praten, moet je niet meteen daarna zelf
inhoudelijk je punt willen maken. Je spreekt jezelf in één reply tegen.
Ik dacht dat je aangaf dit draadje te laten voor wat het was??
Jan
Beste Jan,
Misschien moet je eerst even de moeite nemen de review te lezen die Vacuphile quote voordat je me zo publiekelijk een schop voor m'n kont geeft, je reactie is namelijk wel heel erg kort door de bocht.
In de review waar Vacuphile naar linkt geeft men de NuForce namelijk zeer hoge waarderingen. Terwijl toch duidelijk blijkt uit mijn artikelen dat dit niet strookt met de werkelijke prestaties van deze versterker. De daarin gepubliceerde metingen zijn niet mijn opvatting en ook niet mijn perspectief. Het zijn puur subjectieve metingen, niet meer en niet minder. Als je graag in discussie wil met de gegenereerde metingen van een AP System 2 dan stel ik voor dat je de fabrikant aanschrijft dat hun apparatuur, waar je een half huis voor koopt, niet deugt.
Ik haal dit bewust aan omdat dit aangeeft dat men vooral niet prat moet gaan op wat de reclamefolder, of wat het HiFi magazine je voorschotelt, en ook dat je oren er vaak gigantisch naast zitten. Maar goed, uit jouw reactie begrijp ik dat deze bedoeling jou volledig is ontgaan. Dat geeft niet, maar wellicht kan je iets genuanceerder reageren voortaan?
P.s. of ik een draadje laat voor wat het is is nog altijd mijn eigen beslissing of niet soms? Of moet ik jou, c.q. de moderators, eerst op voorhand overal toestemming voor vragen?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - HiFi gecertificeerd forumlid