Breda 2011 carpooltopic
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Breda 2011 carpooltopic
noordwijk-breda 2 plekkies,als het moet 3
via leiden of via den haag maakt me niets uit.
via leiden of via den haag maakt me niets uit.
Re: Breda 2011 carpooltopic
3 personen vanaf de regio weert/Eindhoven. Of, mocht ik de Zizoklo mee moeten nemen op verzoek dan 1 persoon haha.
EDIT: Mphus rijdt met me mee waarschijnlijk
EDIT: Mphus rijdt met me mee waarschijnlijk
Re: Breda 2011 carpooltopic
Vooruit dan maar...b_force schreef:Ik zoek nog een plekje vanuit Rijswijk.
Re: Breda 2011 carpooltopic
Heb nog plek in mijn autotje.
Max 3 man zonder spullen.
Vertrek uit Alphen aan den Rijn.
Max 3 man zonder spullen.
Vertrek uit Alphen aan den Rijn.
Re: Breda 2011 carpooltopic
Is er iemand die tegen het einde van de middag weggaat en dan langs Dordrecht komt (en dan natuurlijk ook nog een plekkie overheeft
)?
Re: Breda 2011 carpooltopic
als ik niet in de avond blijf geef ik je wel een belletje!Arno schreef:Is er iemand die tegen het einde van de middag weggaat en dan langs Dordrecht komt (en dan natuurlijk ook nog een plekkie overheeft)?
