Leon schreef:Dat zal me een stof geven: 28 platen MDF frezen, zagen, schuren... moet er niet aan denken.
hhmmmm...'t wordt geen subwoofer
2 x 28 = 54 platen....plus 4 extra vanwege een foutje hier en daar
Wowly schreef:Buiten de hoeveelheden oplosmiddelen die je moet hebben opgesnoven kun je vast nog wel wat bruislijm gebruiken om die metalen plaatjes te fixeren in het mdf als antwoord op je vraag enkele posts geleden.
Ik vind het mooi om te zien dat iemand zoveel moeite doet om het perfect uit te voeren! Chapeau!
jan
Dank je Jan, ik zit idd aan iets van PU te denken, die Polymax is echt een kit, dat verwerkt wat lastig.
Bruislijm is vloeibaarder en kruipt echt goed tussen de uitsparing in het MDF, de montage-strip en de schroefkoppen.
Nadeel is wel dat de boel zo "bruist". Het spul moet zo vlak blijven als de MDF-plaat omdat deze nog op een andere plaat gelijmd moet worden. Ik ga morgen nog eens langs het lijmrek in de bouwmarkt
DragoSz schreef:Zoo 23 tegelijk. Ik had al een beetje problemen met 2

Kom joh, beetje je best doen
Helmuth schreef:
Lijken mooie mid drivers van PLH. Hoe is de klank MechanicalAnimal?
Hoi Helmuth,
Ik weet alleen hoe de Galactica's als geheel klinken. Ik kan je dus weinig zinnigs zeggen over de individuele drivers.
In mijn startpost staat een verslagje van de luistersessie die ik heb mogen ervaren bij Toto, dat is de bouwer van de originele Galactica's (in ontwikkeling samen met Tony G natuurlijk).