Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » do 31 mar 2011, 23:29
Henkjan schreef: misschien even afreageren op die test tegeltjes van Arno?
Ik denk niet dat je daar een deuk in slaat, verdomde sterk dat tegeltje ...
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Audio liefhebber pur sang
borkaenjo
Berichten: 155 Lid geworden op: zo 07 feb 2010, 20:24
Bericht
door borkaenjo » vr 01 apr 2011, 5:51
Gebruik een fohn en een plamuurmes.
Epoxy kan niet zo goed tegen warmte.
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » vr 01 apr 2011, 6:34
borkaenjo schreef: Gebruik een fohn en een plamuurmes.
Epoxy kan niet zo goed tegen warmte.
Aangezien epoxy een thermohardende kunststof is, vraag ik me af of dat wel zo makkelijk gaat. Maar ik heb het nooit geprobeerd.
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » vr 01 apr 2011, 7:37
ik heb contact gehad en hij stuurt een nieuwe plat incl. zijn gebruikte lijm!
nu die zooi er nog af krijgen.......
en warm maken werkt inderdaad wel bij dat spul!
MechanicalAnimal
Berichten: 3260 Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn
Bericht
door MechanicalAnimal » vr 01 apr 2011, 19:15
dre schreef: ik heb contact gehad en hij stuurt een nieuwe plat incl. zijn gebruikte lijm!
nu die zooi er nog af krijgen.......
Ik las laatst dat ellebogenstoom goed werkt....ik ken het spul alleen niet
anyway...dat zuigt aanzienlijk zeg, Dr. Dré, zo'n frats
. Hoop dat je het gefikst krijgt kerel
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » vr 01 apr 2011, 20:20
ach,laten we zeggen dat ik wel wat gewend ben
als de kast na het verwijderen er nog maar een beetje uit ziet.......
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » vr 01 apr 2011, 20:25
dre schreef: als de kast na het verwijderen er nog maar een beetje uit ziet.......
Zal ik nog even wat van die grote schuurklossen voor je maken? Dan houd je de boel nog een beetje vlak. (waarschijnlijk heb je ze al
)
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » vr 01 apr 2011, 20:29
met een fohn en een pakkingkrabber gaat het er goed af!
schuren blijft wat lastig omdat de lijm vaak wat rult als ie warm wordt.....
maar daar kom ik vanzelf achter......
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » wo 06 apr 2011, 18:35
Hier een proefpoot uit 13mm trespa
Bijlagen
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » wo 06 apr 2011, 19:14
geweldig!
ben benieuwd hoe ie er in 24mm uit zal zien!
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » wo 06 apr 2011, 19:25
Krijg nou niks, heeft die gozer Trespa ????
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » wo 06 apr 2011, 19:34
dat had ik je al gemeld!
vandaag een mailtje gehad: nieuwe carbonplaat is volgende week klaar!
en bij het ophalen krijg ik ook nog een rondleiding in de werkplaats!
dat lijkt me echt super!
even kijken:carbon,fineer en voet..........
lak is hard en toch wel erg netjes geworden.........
er begint een soort van finish in zicht te komen!
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » wo 06 apr 2011, 19:37
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » wo 06 apr 2011, 19:44
dre schreef: dat had ik je al gemeld!
Wist ik !!
Je kunt je haren er in kammen, zo glimt het.
van trots natuurlijk.
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869 Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:
Bericht
door jeroen_d » wo 06 apr 2011, 19:48
fabeltastisch!
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » wo 06 apr 2011, 19:53
er zit nog wel redelijk wat stof in,dat moet ik er nog uitslijpen en dan polijsten........
de lak is in ieder geval zo hard dat ik er geen nagel meer in krijg,dus het polijsten moet prima gaan.
maar goed,achterplaten en voeten moeten ook nog gespoten worden.
als de zijkanten beplakt zijn met carbon zal er ook nog een aantal lagen blanke lak op moeten......
nog zat te doen........
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » wo 06 apr 2011, 20:24
Wow, dat ziet er echt dik uit
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » wo 06 apr 2011, 20:26
Arno schreef: Wow, dat ziet er echt dik uit
gaan we tegen mij beginnen?
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » wo 06 apr 2011, 20:58
dre schreef: Foto0159.jpg
Foto0158.jpg
Foto0157.jpg
Nee, schuur d'r maar weer af, veels te netjes!
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - De vriendelijkheid zelve
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » wo 06 apr 2011, 23:39
jaloersmakend hoor.... je zadelt ons weer met een probleem op, plaats je geen foto's dan is t topic niet leuk, plaats je ze wel voelen we ons zielig
hannesie schreef: Je kunt je haren er in kammen.
heb je het tegen Dre?
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » wo 06 apr 2011, 23:45
We doen beide ons best de scheiding in het haar te krijgen.
RobertD
Berichten: 4408 Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:
Bericht
door RobertD » do 07 apr 2011, 9:07
dre schreef: Arno schreef: Wow, dat ziet er echt dik uit
gaan we tegen mij beginnen?
Arno bedoelt natuurlijk "vet" ...
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » do 07 apr 2011, 12:58
dan is het goed!