De foto is van het miniDigi bordje, deze heeft bij mijn geen connectortje zitten. Ook op de minidsp zelf zit een leeg stukje printplaat. Ik wou deze graag opvullen met een nette power connector.hannesie schreef:Dat is een zelfde als van het minidigi boardje, ik heb nu de voeding via dat minidigi lopen, werkt prima.cobaltjeh schreef:Weet iemand toevallig wat voor type stroom connector er op de uitsparing past op het minidsp/minidigi bordje?
Op onderstaand plaatje is deze te zien.
Ik heb pas de situatie uitgeprobeerd, de voeding via minidigi en de de aansturing USB tegelijkertijd gebruikt voor het wijzigen van de instellingen.
Staat trouwens ook in het manuel, en het klopt. Ik heb de Tube heater Supply van Guido tent gebruikt voor de voeding.
Ik had hem toch liggen
Maar ik kan bij conrad geen een vinden die lijkt te passen.
Maar dan heb je wel een nette voeding er aan hangen

