Als jij die RCA stekkers al niks vindt dan zal ik maar niet omschrijven wat ik vind van die schroefbare stekkerblokjes, kom op zeg, waanzin ...cobaltjeh schreef:Kost ook niets, tenminste de prijs vind ik redelijk laag, en met de remotes enz hebben ze toch wat puntjes opgelost.Sassiness schreef:Ik vind 't niks, geschakelde voedingen voor alles, alleen maar bergen elco's in de signaalweg, ik zie diverse kristallen zitten, etc.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Volleerd verhuisdozenuitpakker
Vind nog steeds die rca stekkers ruk, dat is toch voor geen meter in te bouwen.
Voorlopig heb ik nog mijn huidige minidsp, en ik ben benieuwd wat we met dit topic kunnen bouwen.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Volleerd verhuisdozenuitpakker
