het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Gezien de prijzen in Polen en het verre oosten waarschijnlijk niet.
Re: het "te koop gezien" topic....
Zag deze mooie buizenbak op E-bay.
http://cgi.ebay.nl/YAQIN-MC-100B-KT88-T ... 43a4a6524d
IS toch geen geld voor zoiets.
Of het topkwaliteit is??
Vind hem er wel enorm mooi uitzien.
http://cgi.ebay.nl/YAQIN-MC-100B-KT88-T ... 43a4a6524d
IS toch geen geld voor zoiets.
Of het topkwaliteit is??
Vind hem er wel enorm mooi uitzien.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
verzendkosten 100 dollar, komt nog BTW bij van 19% en van nog wel wat andere dingen.
Verkijk je niet op zulke koopjes!
Verkijk je niet op zulke koopjes!
Re: het "te koop gezien" topic....
Mocht er nog iemand goedkope HDMI kabels zoeken: http://www.action.nl/
Ik heb er een meegenomen maar nog niet geprobeerd.
Het is een zwarte kabel met fel oranje stekkers.
De lengte is 1.8 meter en ze zitten in een doorzichtig oranje plastic doosje.
De prijs is slechts 2.69 Euro
Ik heb er een meegenomen maar nog niet geprobeerd.
Het is een zwarte kabel met fel oranje stekkers.
De lengte is 1.8 meter en ze zitten in een doorzichtig oranje plastic doosje.
De prijs is slechts 2.69 Euro
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat is alleen wanneer ze worden gecontroleerd door de douane. Wat ik heb gehoord is dat het wel meevalt, zolang je maar niet via DHL of UPS verzend.
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik garandeer geen kwaliteit maar het is niet duur, alleen deze week een soldeerstation voor E 12,-:
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/SID-44F ... _18601.htm
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/SID-44F ... _18601.htm
Re: het "te koop gezien" topic....
Buizenliefhebbers opgelet.
Op deze link vind je een onlineveiling waar je kunt bieden op spulletjes.
Nu draait er een veiling met volop spullen voor de buizenliefhebber. Veel buizenradio's
Wees erbij.
http://www.onlineveilingmeester.nl/nl/v ... kavels/133
Op deze link vind je een onlineveiling waar je kunt bieden op spulletjes.
Nu draait er een veiling met volop spullen voor de buizenliefhebber. Veel buizenradio's
Wees erbij.
http://www.onlineveilingmeester.nl/nl/v ... kavels/133
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Dan te bedenken wat er mee gebeurt als ze het niet kwijt raken 
Zijn er mensen die eventueel langs kunnen gaan voor anderen?
Zijn er mensen die eventueel langs kunnen gaan voor anderen?
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat zou idd heel erg zonde zijn.. Ik kom er helaas alleen af en toe in het weekend ongeveer langs, de afhaaldag is op donderdag dus dat gaat niet lukken..b_force schreef:Dan te bedenken wat er mee gebeurt als ze het niet kwijt raken
Zijn er mensen die eventueel langs kunnen gaan voor anderen?
Misschien zijn er andere mensen uit die omgeving?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33826
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
daar zit leuk spul tussen (ook een B77, het is dat ik er al 1 heb), ook een paar exemplaren van de radio uit '49 die ik zelf heb staanTheoK schreef:Buizenliefhebbers opgelet.
Op deze link vind je een onlineveiling waar je kunt bieden op spulletjes.
Nu draait er een veiling met volop spullen voor de buizenliefhebber. Veel buizenradio's
Wees erbij.
http://www.onlineveilingmeester.nl/nl/v ... kavels/133
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik woon erg dichtbij Dwingeloo. Ongeveer 15 minuutjes rijden.Lieuwe schreef:Dat zou idd heel erg zonde zijn.. Ik kom er helaas alleen af en toe in het weekend ongeveer langs, de afhaaldag is op donderdag dus dat gaat niet lukken..b_force schreef:Dan te bedenken wat er mee gebeurt als ze het niet kwijt raken
Zijn er mensen die eventueel langs kunnen gaan voor anderen?
Misschien zijn er andere mensen uit die omgeving?
IK wil wel spullen ophalen maar.........
Het is allemaal officieel.
Ik moet dan de bevestiging mail van jullie hebben
En een machtiging dat ik het namens jullie mag ophalen.
Als je een object "gewonnen" hebt krijg je daar een mail van.
Als ik de bevestiging mail van jullie krijg dan kan ik die overhandigen.
Tevens zou het ook mooi zijn als ik het geld van jullie van te voren binnen heb. Voorschieten zit er voor mij niet in.
Ik heb zelf ook een bod gedaan op een object dus ik ga er sowieso heen.
Donderdag 10 feb. is afhaal dag.
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik dank U.Henkjan schreef:tof aanbod
Ach als je elkaar zo helpen kan dan graag.
Ik ben ook zeer veel geholpen hier op het forum.
Dus als ik iets terug kan doen.
Re: het "te koop gezien" topic....
Balen Hoor.
Ik kan 10 februari niks ophalen.
Krijg net te horen dat ik naar schiphol moet.
Moet ik ook mijn eigen kavel laten staan.
Ik kan 10 februari niks ophalen.
Krijg net te horen dat ik naar schiphol moet.
Moet ik ook mijn eigen kavel laten staan.
Re: het "te koop gezien" topic....
TubeHead schreef:
Die heb ik gemaakt
en ook weer verkocht aan degeen die ze nu te koop aanbiedt
Rob
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
Liefhebbers van ELTAX spulletjes, er is blijkbaar een webshop waar je alle spareparts kunt bestellen.
van woofers tot filters tweeters etc..
http://www.eltaxserviceshop.com/group.asp?group=19
en de prijs is niet eens héél absurd.
van woofers tot filters tweeters etc..
http://www.eltaxserviceshop.com/group.asp?group=19
en de prijs is niet eens héél absurd.
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
Visaton, Spoelen, condensatoren etc!
http://link.marktplaats.nl/419012718
http://link.marktplaats.nl/419018574
http://link.marktplaats.nl/419012718
http://link.marktplaats.nl/419018574
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
2 Mini DSP bordjes te koop: http://link.marktplaats.nl/436280208
Re: het "te koop gezien" topic....
Gratis kasten, Beusichem, Gelderland.
Te koop een paar lege kasten de wanden zijn 4 cm dik.
Gewicht is 18 kg per stuk.
Diameter tweeter 11 cm
Diameter woofer 20 cm
Hoogte 61 cm
Diepte 34 cm
Breedte 29 cm
http://link.marktplaats.nl/440097948
Te koop een paar lege kasten de wanden zijn 4 cm dik.
Gewicht is 18 kg per stuk.
Diameter tweeter 11 cm
Diameter woofer 20 cm
Hoogte 61 cm
Diepte 34 cm
Breedte 29 cm
http://link.marktplaats.nl/440097948
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Zeer grote verzameling vintage recievers , tuners etc http://link.marktplaats.nl/440246604 klik alle advertenties van deze verkoper even aan svp.
Zit mooi spul tussen , die 70's en 80's apparaten zijn erg mooi om te zien.
Zit mooi spul tussen , die 70's en 80's apparaten zijn erg mooi om te zien.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

