Vifa p21-wo20

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Vifacentaur

Vifa p21-wo20

Bericht door Vifacentaur »

Hallo,

Ik zoek de driver Vifa p21-wo20. Nu vond ik het bedrijf Rumoh (http://www.rumoh.nl/) dat hem schijnt te hebben maar weet iemand of ik daar gewoon heen kan rijden om hem op te halen? Ze reageren niet op mail (paar dagen nu) en telefonisch is het ook niet mogelijk hen te bereiken behalve op donderdag geloof ik.

Is de driver misschien nog te repareren?

Ik heb een fototje bijgevoegd. Er is een sterke gelijkstroom door gelopen waardoor de conus er uit geknald is met een sterke schroei geur.

Bedankt!

Mod: verwijderde content is hersteld. De attachments zijn vooralsnog verdwenen.
Laatst gewijzigd door Vifacentaur op do 28 apr 2011, 21:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Vifacentaur

Re: Vifa p21-wo20

Ok, Rumoh is alleen op afspraak te bezoeken. Dit voor iedereen met dezelfde vraag dus ;)

Mod: verwijderde content is hersteld.
Laatst gewijzigd door Vifacentaur op do 28 apr 2011, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Speakerland
Ook commercieel actief
Contacteer:

Bericht door Speakerland »

Hallo Vifacentaur,

Bij ons is de Vifa P21WO gewoon op voorraad en kost € 95,-
Je kapotte woofer repareren is geen haalbare kaart.
En wij zijn gewoon open tijdens onze openingstijden (zie onze site).

Met vriendelijke groet

Ruud Jansen
Speakerland
arjank

Bericht door arjank »

Vifacentaur schreef:
Is de driver misschien nog te repareren?

Ik heb een fototje bijgevoegd. Er is een sterke gelijkstroom door gelopen waardoor de conus er uit geknald is met een sterke schroei geur.

Bedankt!
Wel een cool plaatje trouwens :rock:
Jammer dat het weer geld gaat kosten, succes!
markbakk

Bericht door markbakk »

arjank schreef:
Wel een cool plaatje trouwens :rock:
After things got too hot... de volgende keer toch maar een DC-beveiliging op de eindtrap zetten hè!
Vifacentaur

Ja was wel even balen. Ik heb de fameuze Scilla 80s, een project van Arnold Heres die later de Sphinks versterkers ontworpen schijnt te hebben. Maar deze Scilla versterker heeft geen feedback en ik was nog zo gewaarschuwd om er geen vage apparaten zoals satelliet ontvangers op aan te sluiten. Sluit ik er dus een tv tuner van Cisco op aan. Ging een aantal keren goed totdat die tuner niet wilde starten en waarschijnlijk even in de war was.

Maar goed ik heb de Vifa besteld. Ik hoop dat ze hem ook echt kunnen leveren want ik las dat hij niet meer gemaakt wordt maar ik las ook dat Scanspeak hem nu wel weer maakt ???

Laatst gewijzigd door Vifacentaur op do 28 apr 2011, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
SSassen
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Gewoon even bij Ruud (Speakerland) langs dus, krijg je nog een kop koffie en een leuk gesprek op de koop toe.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen - Volleerd verhuisdozenuitpakker
Speakerland
Ook commercieel actief
Contacteer:

Bericht door Speakerland »

Ik had me vergist in de eerdere post, de (tegenwoordig bij Scan Speak gefabriceerde) P21WO-20-08 ligt op voorraad en kost € 71,- incl BTW.

Met vriendelijke groet

Ruud Jansen
Speakerland
Vifacentaur

Ai ai ai. Ik had hem dus al zeer snel in huis kunnen hebben maar na dat ik helemaal naar die rumoh was gereden en er achter kwam dat daar niets te zien was besloot ik op hun website maar de bestelling te plaatsen. Overigens schijnt iedereen te denken dat hij nog gewoon door vifa wordt geleverd maar op de Amerikaanse sites zag ik ook dat Scanspeak hem nu maakt. Volgende keer zou ik wel eens naar speakerland kunnen rijden want juist dit soort zaken moet je even bespreken.

Laatst gewijzigd door Vifacentaur op do 28 apr 2011, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Leeuwarden

Bericht door Leeuwarden »

Rudi van Rumoh is ook gewoon aanspreekbaar hoor :D Kwestie van bellen en eventueel een afspraak maken.
Vifacentaur

Ja sorrie ik heb natuurlijk ook mijn bestelling in vol vertrouwen bij Rumoh geplaatst. Heb ook via email contact gehad en het komt vast wel goed.

Plaats reactie