De oude gaf dan na een aantal keren prik op en af dan wel een beeld als eerder, dus onzin, en de Noritake gaf totaal geen reactie.
Aan de achterzijde van de Noritake zie ik wel een mogelijke aansluiting voor een jp2 maar die is niet verbonden of aangesloten.
Gisteren heeft Arno het display nog even aan de CD rom gehad om te controleren of hij goed functioneerde.
En dat was het geval.
Als het moeilijker is om te realiseren, kan ik natuurlijk gewoon een oorspronkelijke kopen/bestellen.
