intro en ontwerpvragen Trinity drie weg

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Stijn

Re: intro en ontwerpvragen Trinity drie weg

Bericht door Stijn »

grappig, ik vertelde mijn vriendin dat de volgende actie best een versterkertje in het bas kanaal bouwen kon zijn. :lol:

De seas L26 is een 8 ohmige, twee van die drivers parallel. Lijkt een oplossing, maar dan hoef je het voor het geld niet te laten. En ik geloof niet dat dit de handigste oplossing is (verschillen tussen drivers etc).
Verder (en dit is het slechte argument ooit), een zwarte driver ziet er beter uit dan een alu in deze set-up en er komt geen doek voor (tenminste, zolang er gaan kinderen zijn, geen doek :D ).

iemand anders nog ideeen? Ondertussen wat rond gezocht, de XLSS 10 in een 50 liter gesloten kamer, wordt vaker gedaan, dan wel als sub. Trinity gasat enkel muziek spelen.
Stijn

Bericht door Stijn »

Ok, het plan is helemaal om. Dit topic is ten einde.

Er wordt ondertussen wel geklust in de vrije tijd. Binnenkort meer. Zeker is wel dat zij een andere naam krijgt.......

Dank aan iedereen voor het meedenken en mijn eerste stapjes; WinISD, SketchUp etc.
Stijn

Bericht door Stijn »

Binnenkort meer..... hmmmmmm...

Het project is wel doorgegaan en er staan nu twee speaker die ruimschoots voldoen aan de verwachtingen. Ze klinken super en zien er ook goed uit (leuk, ook voor mijn vriendin).

Ik had me voorgenomen om eens een bouwbeschrijving te maken als bedankje voor alle support. Dat wilde ik ook doen voor Speakerland. Dat stukje is een stuk korter dan de bouwbeschrijving in mijn hoofd, vandaar dat dat stukje wel bestaat. Anyway, ik ben wel bij een bouwpakket gebleven......

klikkerdeklik

Het volgende projectje is een budget mini bookshelf voor mijn schoonzus, dus ik struin weer op dit forum..... en dacht dat ik dit linkje wel alvast kon plaatsen.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”