Mini Sub : W6-1139SG

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
hrscharft
Berichten: 1507
Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl

Re: Mini Sub : W6-1139SG

Bericht door hrscharft »

Mooi wit is niet lelijk ;).
Gebruikersavatar
spammetje
Berichten: 109
Lid geworden op: di 03 feb 2009, 11:44

Re: Mini Sub : W6-1139SG

Bericht door spammetje »

Das nog de grondlaag. Wordt wel vrijwel wit net als de Black Beauties die ik heb staan. Woensdag is de eerste laag verf erop gegaan.
Zal proberen morgen overdag wat foto's te maken.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Mini Sub : W6-1139SG

Bericht door SARK »

spammetje schreef:
Wordt wel vrijwel wit net als de Black Beauties die ik heb staan.
Een leuke contradictio in terminis :rock:
Gebruikersavatar
spammetje
Berichten: 109
Lid geworden op: di 03 feb 2009, 11:44

Re: Mini Sub : W6-1139SG

Bericht door spammetje »

Eindelijk weer foto's. Verfen is klaar.
Deze week gaat de versterker en sub erin :kwijl: .
Voorkant
Voorkant
Achterkant
Achterkant
Gebruikersavatar
Ivo
Berichten: 1885
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 16:36
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Mini Sub : W6-1139SG

Bericht door Ivo »

Mooi geworden!
Gebruikersavatar
spammetje
Berichten: 109
Lid geworden op: di 03 feb 2009, 11:44

Re: Mini Sub : W6-1139SG

Bericht door spammetje »

Kon niet wachten tot morgen en had vanavond niks dus heb ik de sub + versterker erin geschroefd.
Versterker
Versterker
Sub
Sub
Voetjes eronder
Voetjes eronder
De lijm van de voetjes mag lekker drogen. Heb hem even aangehad en dat klonk al aardig.
Morgen maar eens wat afstellen op de Conrad versterker + Marantz.
Gebruikersavatar
EppeRRR
Berichten: 669
Lid geworden op: di 08 dec 2009, 22:57
Locatie: Hoogeveen

Re: Mini Sub : W6-1139SG

Bericht door EppeRRR »

Mooi kistje, lekker strak en compact :D
Gebruikersavatar
cobaltjeh
Berichten: 1583
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen

Re: Mini Sub : W6-1139SG

Bericht door cobaltjeh »

Die is zeker lief geworden, netjes en strak!
Gebruikersavatar
spammetje
Berichten: 109
Lid geworden op: di 03 feb 2009, 11:44

Re: Mini Sub : W6-1139SG

Bericht door spammetje »

Staat nu al heel de middag rustig muziek te draaien. Klinkt wel lekker ook al staat ie nog niet lekker afgesteld en zacht.
Overzicht
Overzicht
Sub in zijn hoek
Sub in zijn hoek
Samen
Samen
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Mini Sub : W6-1139SG

Bericht door SARK »

Mooie afwerking hoor :!:

ps.
De meeste mensen hebben hun tribal toch ergens anders :-s
Bijlagen
arschgeweih.jpg
Gebruikersavatar
spammetje
Berichten: 109
Lid geworden op: di 03 feb 2009, 11:44

Re: Mini Sub : W6-1139SG

Bericht door spammetje »

Haha :lol: .
In de zomer ga ik waarschijnlijk me kamer opknappen en dan vooral de muren voorzien van een mooi kleurtje.
Me speakers zijn alvast strak wit dus die muur moet iets anders worden.
SuperR
Berichten: 1864
Lid geworden op: zo 30 aug 2009, 22:35
Locatie: Rotterdam

Re: Mini Sub : W6-1139SG

Bericht door SuperR »

Hoe heb je de naden van je MDF weggewerkt? Mijn ervaring met MDF is dat het op de kopse kanten niet graag mooi wil worden. Of verdoezelt de foto wat imperfecties?
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: Mini Sub : W6-1139SG

Bericht door wouter »

Het ziet er erg fraai uit!

Ik zag dat je loodbitumen hebt gebruikt, dat zal hier geen kwaad doen maar dat hoort niet in een sub.
Het verlaagt de resonantiefrequentie, wat in een sub alleen maar nadelig is (tenzij je met heel dunne wanden werkt)

Maar het ziet er mooi uit. Naden, ben ik ook wel benieuwd naar. Werk zelf met MDF onder verstek als het geverfd wordt, omdat naden er toch altijd weer doorheen komen.
Gebruikersavatar
spammetje
Berichten: 109
Lid geworden op: di 03 feb 2009, 11:44

Re: Mini Sub : W6-1139SG

Bericht door spammetje »

Hij is niet in verstek gezaagd zoals de andere speakers op de foto.
Er is veel geschuurd en geverfd maar als die in een bepaalde hoek in de zon staat zie je het net.
Hij staat bij mij in hoek waar niet de zon of lamp opschijnd dus je ziet er niks van.
Gebruikersavatar
blueznl
Berichten: 469
Lid geworden op: vr 21 sep 2007, 21:40

Re: Mini Sub : W6-1139SG

Bericht door blueznl »

Ook nog Pritex oid. gebruikt? Bij mijn eigen (low cost) spielerei kon ik niet echt zeggen dat ik verbetering merkte... Een klein stukje bitumen op de bodem hielp echter wel iets. Zeiden mijn oren. Die natuurlijk niet zo goed zijn. Hij zijn immers mijn oren... 8)
Gesloten