ze worden in ieder geval een stuk dikker!JeroenGRT schreef:Zo dat schiet lekker op! Ziet er goed uit! Ik zou de voetjes alleen nog wat kleiner (en massiever) maken.
project: termino
Moderator: Beheerdersteam
Re: project: termino
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: project: termino
welke maand?dre schreef:voor het eind van de maand.....Arno schreef:Wanneer kan het fineer erop?
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: project: termino
Ergens in juni heb ik begrepen?Henkjan schreef:welke maand?dre schreef:voor het eind van de maand.....Arno schreef:Wanneer kan het fineer erop?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Audio liefhebber pur sang
Re: project: termino
kun je die kast van je niet even in SketchUp zetten en dan wat foutjes tekenen? lijkt mij veel sneller gaan 
Re: project: termino
even in sketchup zetten?
in mijn geval kan ik dan beter een nieuw project opstarten!
ach,zo kom ik van m`n rest hout af.
in mijn geval kan ik dan beter een nieuw project opstarten!
ach,zo kom ik van m`n rest hout af.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: project: termino
Dit is grondverf neem ik aan? Wat voor kleur gaan ze uiteindelijk worden?
Re: project: termino
dat hoop ik wel,anders gaat er iets niet goed!
kleur wordt zwart hoogglas of zwart metallic.
kleur wordt zwart hoogglas of zwart metallic.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: project: termino
het wordt al aardig disco met het carbon op de zijkanten,vandaar dat ik nog twijfel.Leeuwarden schreef:Hmmm zwart metallic... Da's vast wel mooi!
ook kan het zijn dat de `streepjes `wat te veel gaan opvallen......
dat dacht ik vanmiddag ook toen ik klaar was met spuitenZelfs in de grondverf ziet het er al lekker uit
vooral als het nog nat is!
Re: project: termino
er dan het fineren ook laten zitten zeker?
ik snap niet waar ik de moeite nog voor doe!
ik snap niet waar ik de moeite nog voor doe!
Re: project: termino
Men pakt een rechthoek snijd er 2 hoeken van af en je hebt een sketch van je "termino" en je kan beginnen met klooiendre schreef:even in sketchup zetten?
in mijn geval kan ik dan beter een nieuw project opstarten!![]()
ach,zo kom ik van m`n rest hout af.
Re: project: termino
gaat dat goed? eerst grondverf en dan fineren? en dre ga je met contactlijm of met witte houtlijm fineren?er dan het fineren ook laten zitten zeker?![]()
zit er in ieder geval erg mooi uit tot dus ver!
Groeten Daan
Re: project: termino
ik ga helemaal niks!
een aanbieding van de meester laat ik niet lopen!
de inbuschroefjes voor de twweter zijn ook onderweg!

een aanbieding van de meester laat ik niet lopen!
de inbuschroefjes voor de twweter zijn ook onderweg!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: project: termino
Nog even wat kijkvoer en eventueel inspiratie voor het voetenwerk Plaatje van internet:
Re: project: termino
Mooie schroeven! Waar heb je die weg? Gebruik nu altijd zwarte parkers, maar die imbus zijn wel mooi 
Re: project: termino
vandaag de andere kast in de grondlak gezet.
de backing van de tweeters heb ik verwijderd,zodat we de response van de tweeter wat kunnen beinvloeden in de ruimte die ik voor de tweeters heb gemaakt.
voor en achterzijde,nu met een mesje voorzichtig het kapje op de achterzijde lossnijden........
best spannend!
achterzijde zonder backing.
er zit echt enorm veel demping in dat bakkie zeg!
eerst een velletje van dat geperst katoenmat,een laagje vilt en ook nog een flinke pluk twaron....
lijkt me wel genoeg!
de backing van de tweeters heb ik verwijderd,zodat we de response van de tweeter wat kunnen beinvloeden in de ruimte die ik voor de tweeters heb gemaakt.
voor en achterzijde,nu met een mesje voorzichtig het kapje op de achterzijde lossnijden........
best spannend!
achterzijde zonder backing.
er zit echt enorm veel demping in dat bakkie zeg!
eerst een velletje van dat geperst katoenmat,een laagje vilt en ook nog een flinke pluk twaron....
lijkt me wel genoeg!
Re: project: termino
lijkt me dat ie met wat minder demping nog wel eens beter zou kunnen presteren!
