project: termino
Moderator: Beheerdersteam
Re: project: termino
Idem hier, ik denk dat de dikte en het ontbreken van de spikes ook het geheel wat minder laat ogen.jeroen_d schreef:Gewoon massiever maken, dit smoelt niet.
Re: project: termino
vandaag zijn is de binnenzijde van de eerste kast in de grondlak gegaan! 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: project: termino
uiteraard ook weer verder aan de voet geploeterd
dat karwei valt me flink tegen,het is erg lastig om de verhoudingen juist te krijgen.
maar gelukkig helpen jullie!
dus hier de volgende poging:
dat karwei valt me flink tegen,het is erg lastig om de verhoudingen juist te krijgen.
maar gelukkig helpen jullie!
dus hier de volgende poging:
Re: project: termino
om het werken van de kast te verminderen(orders van arno!Leeuwarden schreef:Waarom zet je de binnenkant in de lak?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: project: termino
Ik zou het rechte stuk van de voet (waar je speaker op staat) langer maken en de "armen" korter en onder 45° naar buiten laten steken.
(hopelijk begrijp je een beetje wat ik bedoel.)
(hopelijk begrijp je een beetje wat ik bedoel.)
Re: project: termino
heb ik gisteren ook gedaan,dat ziet er ook niet uit.....
misschien maar even op ware dikte er onder zetten voor een beter beeld......
arno is inderdaad erg streng!
misschien maar even op ware dikte er onder zetten voor een beter beeld......
arno is inderdaad erg streng!
Re: project: termino
ik zat even na te denken,de armen had ik inderdaad niet onder 45 graden.......
lijkt me inderdaad wel de poging waard
lijkt me inderdaad wel de poging waard
Re: project: termino
Gelukkig is dre wel braaf.Leeuwarden schreef:Phoe hee... die Arno is wel streng hoor...
Ziet er allemaal lekker uit hoor.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: project: termino
Ik begrijp dat ik dus ook mijn kast aan de binnenkant zal moeten gaan (laten) spuiten?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Gekwalificeerd netspanningsinstraler
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Gekwalificeerd netspanningsinstraler
Re: project: termino
Welnee, bij jou is alles in verstek.SSassen schreef:Ik begrijp dat ik dus ook mijn kast aan de binnenkant zal moeten gaan (laten) spuiten?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Gekwalificeerd netspanningsinstraler
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: project: termino
Dus alles wat ik verstek gezaagd is hoef je niet aan de binnenkant te verven?
Re: project: termino
Bij de termino's ging het wat mij betreft om de topkast. De overgang van de bolle zijkanten naar het dek zou kunnen aftekenen, zelfs door het fineer heen, als de vochtigheid van het mdf te sterk schommelt door verschillen in luchtvochtigheid.
Dre is een beetje doorgeschoten met de verfspuit
Dre is een beetje doorgeschoten met de verfspuit
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: project: termino
Ik wilde 't net zeggen, overal waar 'te' voor staat is goedLeeuwarden schreef:Dat is dan weer typisch Dre
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Gekwalificeerd netspanningsinstraler
Re: project: termino
Zo dat schiet lekker op! Ziet er goed uit! Ik zou de voetjes alleen nog wat kleiner (en massiever) maken.
Re: project: termino
voor het eind van de maand.....Arno schreef:Wanneer kan het fineer erop?
eerst van de andere kast de binnenzijde nog doen,dan de buitenkanten......
