Hét forum voor en door zelfbouwers.Onderdeel van zelfbouwaudio.nl/be
Doorgaan naar inhoud
Moderator: Beheerdersteam
Bericht door b_force » za 13 dec 2008, 18:08
Bericht door jw » za 13 dec 2008, 18:54
b_force schreef:Zijn leuke dingetjes geworden Nu nog idd de notch JE moet je drivertjes wel even afstoffen hoor En wat doe jij met een pot pindakaas tussen je klusspullen?
Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”