Het betreft een digitale volume regeling op basis van 2 van de volgende kitjes:
Rody schreef:Lieuwe,
Ben je al verder gekomen met dit bordje? Kun je vertellen wat je er aan documentatie bijkrijgt?
Ik sta op het punt er 2 te bestellen. Het doel is om 2*3 kanalen gebalanceerd te bouwen. Ik wil dan het pga bordje van de 2e kit aan de controller van de eerste knopen zodat 1 bordje links l-m-h en het andere bordje rechts l-m-h kan aansturen.....kweenie of het gaat lukken maar voor dat geld kun je nog eens wat kloten...
GR ROdy
Lieuwe schreef:Hij is bijna klaar.
Aan documentatie krijg je er helaas niks bij, maar met alle onderdelen wijst het zich vanzelf (staat op de print), alleen moet je niet een 7905 en een 7805 spanningsregelaar omwisselen![]()
k.p. schreef:Bij de verkoper heb ik geïnformeerd of het mogelijk is om er een 8 kanaals volumeregeling van te maken. Is er hier inmiddels al wat meer bekend over het uitlezen/herprogrammeren?
Rody schreef:
Als je zoe-tsang hebt gemaild krijg je "weet ik niet, niet geprobeerd" als antwoord. Dat kreeg ik iig....
8 kanaals zou moeten lukken afhankelijk van hoe je ze wilt aansturen (dat hoop ik tenminste, anders werkt het bij mij ook niet). Hoe ziet je keten eruit? 8 losse kanalen zal lastig zijn zonder de sw aan te passen, maar 4+4 lijkt op wat ik wil, dus als je geduld hebt kan ik het je vertellen...
Ik heb 2 bordjes besteld, nu wachten op Hong Kong Post.
Gr Rody
k.p. schreef:Ik heb geduld. Wat is het verschil tussen 4+4 en 8 kanaals? Ik zal er het volume van een 4 weg mee willen regelen.
Rody schreef:
8 kanalen apart regelen of 4 regelen en de andere 4 gaan paarsgewijs mee (4 links en 4 rechts waarbij je links en rechts dus gelinkt hebt)....
GR rOdy
k.p. schreef:Ahh zo. Mag ik vragen hoe je dit in gedachten hebt? De kits die aangeboden worden zijn namelijk 2 kanaals of 6 kanaals. Hoe kom je dan zo specifiek bij 4+4 kanaals? Is het dan niet aantrekkelijk/mogelijk om een 6+6 kanaals volume regeling te maken?
Als de TS het een probleem vind dat dit hier wordt besproken dan hoor ik het graag en zal ik zijn topic niet verder verstoren.
Rody schreef:
Ik ga uit van de 6 kanaals bordjes, 1 per kant samen op 1 controller. Maar jij had maar 4 kanalen nodig.
Dus, als het werkt zoals ik hoop, zou ik 2*3 kanalen gebalanceerd draaien met 2 6-kanaals kitjes en jij 2*4 kanaals ongebalanceerd waarbij 2 kanalen per kant ongebruikt blijven.
Gr Rody