maar als het af is,wat moet je dan doen?
MOB3W - mijn open baffle drieweg
Moderator: Beheerdersteam
Re: MOB3W - mijn open baffle drieweg
ziet er goed uit!
maar als het af is,wat moet je dan doen?
maar als het af is,wat moet je dan doen?
Re: MOB3W - mijn open baffle drieweg
Jeroen, dit is de laatste keer dat ik het je aanbied
: je mag van mij een Behringer Ultra-Curve lenen om te bepalen of bepaalde aanpassingen nog verdere verbeteringen met zich mee kunnen brengen. De curves kunnen m.i. namelijk nog wel iets vlakker
.
Re: MOB3W - mijn open baffle drieweg
Nouja, het is vlak genoeg denk ik. Misschien dat je het sublaag onder de 30 Hz iets meer mag geven, maar verder zou ik het ook zo laten. Een paar dB boost onder de 100 Hz ligt prettig in het gehoor, geeft net dat beetje extra (bij geluidsniveaus onder de 105 dB(C) op de luisterplek).
