MOB3W - mijn open baffle drieweg

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: MOB3W - mijn open baffle drieweg

Bericht door dre »

ziet er goed uit!

maar als het af is,wat moet je dan doen? :mrgreen:
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Re: MOB3W - mijn open baffle drieweg

Bericht door Martijn M »

Jeroen, dit is de laatste keer dat ik het je aanbied :lol: : je mag van mij een Behringer Ultra-Curve lenen om te bepalen of bepaalde aanpassingen nog verdere verbeteringen met zich mee kunnen brengen. De curves kunnen m.i. namelijk nog wel iets vlakker ;) .
Gebruikersavatar
bertor
Berichten: 1368
Lid geworden op: vr 25 mei 2007, 20:24
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: MOB3W - mijn open baffle drieweg

Bericht door bertor »

;)

Nouja, het is vlak genoeg denk ik. Misschien dat je het sublaag onder de 30 Hz iets meer mag geven, maar verder zou ik het ook zo laten. Een paar dB boost onder de 100 Hz ligt prettig in het gehoor, geeft net dat beetje extra (bij geluidsniveaus onder de 105 dB(C) op de luisterplek).
Gesloten