Enkele dagen geleden heeft mijn ipod speaker dock het begeven.
Nu dat ik dan toch een nieuwe zal moete kopen, vroeg ik me af of het misschien mogelijk is om zelf zoiets in elkaar te knutsellen om de tijd te verdrijven
Maar aangezien ik er persoonlijk te weinig vanaf weet vroeg ik me of jullie misschien konden helpen om zoiets in elkaar te steken....
Het doel is dus om weer terug iets in die stijl te maken van de vorige.. Dus zo'n 'desktop' speaker (alle speakers naast elkaar in 1 geheel, natuurlijk gaat het stereo effect hiermee wel weg) Ik heb al wel even gegoogled maar dit leeverde weinig resultaat. Zo kwam ik vooral uit op sites met van die kratradio's maar dat leek me iet te goedkoop (iets afgewerkter mag wel, maar duur hoeft het zeker niet te zijn, gewoon een iets of wat deftig geluid
Nu wou ik zoiets proberen te bouwen in deze stijl:

Thuis heb ik nog een versterkertje (TA2024) liggen dat ik ooit met een samenkoop actie had gekocht dus misschien dat we daar iets mee kunnen en anders beginnen we maar van nul.





