75 %
Tha Box
Moderator: Beheerdersteam
-
mxbreak
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 36
- Lid geworden op: do 27 jan 2011, 20:10
Re: Tha Box
ik heb van die cementpluggen, daar moet het ook wel me lukken. maar ik boor eerst een klein gaatje voor de schroef en een iets groter gat voor de kop op hetzelfde gat. hierdoor komt de schroef in het hout te zitten. vervolgens dicht ik het met gaatjesvuller en schuur ik het op. dan was ik van plan hem te coaten. ( line-x ??? ) voorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=4RcnzybRdMI
75 %
75 %
Re: Tha Box
Ik vrees dat die cementpluggen niet goed blijven zitten, omdat hout veel zachter is dan cement.
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: Tha Box
Compleet doodgebloed dit topic/idee?
Zonde van alle input eigenlijk
je hoeft dat budget van 150€ natuurlijk ook nooit op te maken, kan voor véél minder namelijk ook.
Zonde van alle input eigenlijk
je hoeft dat budget van 150€ natuurlijk ook nooit op te maken, kan voor véél minder namelijk ook.
-
mxbreak
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 36
- Lid geworden op: do 27 jan 2011, 20:10
Re: Tha Box
zeker niet! Het is nog lang geen zomer en heb nog flink de tijd. dit is trouwens niet alleen voor mij nuttig geweest maar ook voor andere mensen die net als ik nieuw zijn. 
