Versterker bouwen met 4% kennis
Moderator: Beheerdersteam
Re: Versterker bouwen met 4% kennis (slepend)
En nadat... geef ik je een dacht ik zeer aantrekkelijk aanbod, gratis, en veel beter... dus ik weet niet wat het probleem dan is??
Re: Versterker bouwen met 4% kennis (slepend)
Ik denk persoonlijk dat het meer aan het kaartje ligt dan a v-bro. Dit mede omdat je voor v-bro hem het je er ook al een ei op kon bakken
Persoonlijk zou ik dan ook een andere module kiezen kiezen.
Persoonlijk zou ik dan ook een andere module kiezen kiezen.
Re: Versterker bouwen met 4% kennis (slepend)
Geeft niks, het is voor ons beide erg frustrerend geweest. Had je erg graag enthusiast gemaakt, maar ik kon er gewoon niks mee bij nader inzien.
Re: Versterker bouwen met 4% kennis (slepend)
Oke. De bezem gaat door het kastje.
Heb ik bij de UcD180's nog het luidsprekerbeveiligingsprintje nodig? Ik had het erin gezet om van een flinke inschakelplop af te zijn.
Heb ik bij de UcD180's nog het luidsprekerbeveiligingsprintje nodig? Ik had het erin gezet om van een flinke inschakelplop af te zijn.
Re: Versterker bouwen met 4% kennis (slepend)
Lijkt me altijd wel handig voor als het dan och een keertje fout gaat 
Re: Versterker bouwen met 4% kennis (slepend)




Hij doet het!!!
Geen inschakelplop, geen uitschakelplop, geen brom, geen ruis (zelfs niet met oor op tweeter), UcD rules
Kan nu niet uitgebreid luisteren op volume, maar het klinkt al goed.
Re: Versterker bouwen met 4% kennis (party)
Goed om te lezen man!
Eindelijk toch dat mooie doosje een doel in het leven kunnen geven....
Maar idd. fotoooooos!
Maar idd. fotoooooos!
Re: Versterker bouwen met 4% kennis (party)
Geweldig! Frustrerend proces dat versterker bouwen, zat je ook niet echt mee, fijn dat hij nu draait
Lekker genieten! 
Re: Versterker bouwen met 4% kennis (party)
mooi arno!
nu nog even storten en het wordt genieten
nu nog even storten en het wordt genieten
Re: 'Design' versterker met UcD180AD
Inderdaad. Er is zelfs nog plek voor poespasdre schreef:past makkelijk zie ik!
Re: 'Design' versterker met UcD180AD
Viel ontzettend mee. En dat zonder verdovingdre schreef:viel het mee?
Re: 'Design' versterker met UcD180AD
Ik heb het langdradige verhaal niet gevolgde, maaruhh.... WHAAUW!!
