Audio Soul ZBA dag te Langenboom zaterdag 23 April 2011
Moderator: Beheerdersteam
-
Audio Soul
- Ook commercieel actief
- Berichten: 14
- Lid geworden op: vr 17 jul 2009, 21:59
- Locatie: CUIJK
- Contacteer:
Audio Soul ZBA dag te Langenboom zaterdag 23 April 2011
Hallo Allemaal,
Graag wil ik iedereen weer uitnodigen om deel te nemen aan de ZBA 2011 te Langenboom.
Locatie zal zijn de "de Wis" De vorige ronde was te Boxmeer, maar hopelijk deze keer een nog grotere opkomst!
Doelstelling is om er met zijn allen weer een leuke dag van te maken van 9:00 tot +/- 17:00 uur.
Natuurlijk komen er talloze zelfbouw luidsprekers aan bod en ook weer de bekende Almarro buizenversterkers,
welke gevoed worden door de PurePower regenerators.
Verder diverse bronnen en uiteraard een breed gala aan muziek.
Natuurlijk kunnen er weer diverse eigen luidsprekers enz, versterkers gedemonstreerd worden.
Natuurlijk graag van te voren aangeven wie er komt en wat men mee brengt voor een juiste dagindeling.
Ik kijk alvast uit naar ieders reactie en heb er al weer zin in! ( suggesties zijn welkom! )
Ps, de datum is een richtlijn maar zal spoedig definitief vastgelegd worden.
Entree is gratis en koffie en drank op eigen rekening.
Met vriendelijke groet,
Lucien van den Berg / Audio Soul
"See with your eyes, listen with your ears and let you guide throug your soul"
Graag wil ik iedereen weer uitnodigen om deel te nemen aan de ZBA 2011 te Langenboom.
Locatie zal zijn de "de Wis" De vorige ronde was te Boxmeer, maar hopelijk deze keer een nog grotere opkomst!
Doelstelling is om er met zijn allen weer een leuke dag van te maken van 9:00 tot +/- 17:00 uur.
Natuurlijk komen er talloze zelfbouw luidsprekers aan bod en ook weer de bekende Almarro buizenversterkers,
welke gevoed worden door de PurePower regenerators.
Verder diverse bronnen en uiteraard een breed gala aan muziek.
Natuurlijk kunnen er weer diverse eigen luidsprekers enz, versterkers gedemonstreerd worden.
Natuurlijk graag van te voren aangeven wie er komt en wat men mee brengt voor een juiste dagindeling.
Ik kijk alvast uit naar ieders reactie en heb er al weer zin in! ( suggesties zijn welkom! )
Ps, de datum is een richtlijn maar zal spoedig definitief vastgelegd worden.
Entree is gratis en koffie en drank op eigen rekening.
Met vriendelijke groet,
Lucien van den Berg / Audio Soul
"See with your eyes, listen with your ears and let you guide throug your soul"
Laatst gewijzigd door Audio Soul op ma 07 feb 2011, 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Audio Soul
- Ook commercieel actief
- Berichten: 14
- Lid geworden op: vr 17 jul 2009, 21:59
- Locatie: CUIJK
- Contacteer:
Re: Audio Soul ZBA dag te Langenboom zondag 3 April 2011
Hallo Henk Jan,
Ja bedankt! Ik zag weinig andere eventen dus dacht word tijd!
Ja bedankt! Ik zag weinig andere eventen dus dacht word tijd!
Re: Audio Soul ZBA dag te Langenboom zondag 3 April 2011
als de HI-spirit's in enige vorm van klaar zijn zal ik kijken of ik ze mee kan nemen. Ook kan ik indien behoefte (kan ik me niet echt voorstellen) een setje CT-222 mee nemen.
familie dag... dus kan helaas niet komen...
Groeten Daan
Laatst gewijzigd door Mphus op zo 17 apr 2011, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Audio Soul ZBA dag te Langenboom zondag 3 April 2011
hij laat er geen gras over groeien
ik zet het op de kalender
ik zet het op de kalender
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Audio Soul ZBA dag te Langenboom zondag 3 April 2011
je leert Nederland nog eens kennen zo hè
-
Audio Soul
- Ook commercieel actief
- Berichten: 14
- Lid geworden op: vr 17 jul 2009, 21:59
- Locatie: CUIJK
- Contacteer:
Re: Audio Soul ZBA dag te Langenboom zaterdag 23 April 2011
Hoi Allemaal,
De datum bleek een dubbelboeking, is nu opgeschoven naar zaterdag 23 April 2011 , locatie "de Wis" te Langenboom.
Voor specifieke vragen, stel ze gerust!
Muzikale groet, Lucien
De datum bleek een dubbelboeking, is nu opgeschoven naar zaterdag 23 April 2011 , locatie "de Wis" te Langenboom.
Voor specifieke vragen, stel ze gerust!
Muzikale groet, Lucien
Re: Audio Soul ZBA dag te Langenboom zaterdag 23 April 2011
Hey das dichtbij ! Leuk
Zal het even noteren.
-
Audio Soul
- Ook commercieel actief
- Berichten: 14
- Lid geworden op: vr 17 jul 2009, 21:59
- Locatie: CUIJK
- Contacteer:
Re: Audio Soul ZBA dag te Langenboom zaterdag 23 April 2011
Hoi Allemaal,
Even weer een tussentijdse update. Was en ben nog steeds benieuwd wie er op het moment
allemaal aanwezig wil en kan zijn. Hierop kunnen het aantal stoelen e.d. worden afgestemd.
Wil diegene die komen zo vriendelijk zijn alvast een e-mail te sturen naar
info@audiosoul.nl
U kan dan tevens aangeven of u eventueel ook behoefte heeft om iets te demonstreren, of dat u een
match wilt tussen uw luidsprekers en b.v. de Almarro buizenversterkers. Dit o.a. voor liefhebbers
van breedbandluidsprekers of andere luidsprekers meestal met een hogere gevoeligheid.
Alvast vriendelijk dank voor uw inspanning en tot de 23 ste.
Met vriendelijke groet,
Lucien
Even weer een tussentijdse update. Was en ben nog steeds benieuwd wie er op het moment
allemaal aanwezig wil en kan zijn. Hierop kunnen het aantal stoelen e.d. worden afgestemd.
Wil diegene die komen zo vriendelijk zijn alvast een e-mail te sturen naar
info@audiosoul.nl
U kan dan tevens aangeven of u eventueel ook behoefte heeft om iets te demonstreren, of dat u een
match wilt tussen uw luidsprekers en b.v. de Almarro buizenversterkers. Dit o.a. voor liefhebbers
van breedbandluidsprekers of andere luidsprekers meestal met een hogere gevoeligheid.
Alvast vriendelijk dank voor uw inspanning en tot de 23 ste.
Met vriendelijke groet,
Lucien
-
Audio Soul
- Ook commercieel actief
- Berichten: 14
- Lid geworden op: vr 17 jul 2009, 21:59
- Locatie: CUIJK
- Contacteer:
Re: Audio Soul ZBA dag te Langenboom zaterdag 23 April 2011
Beste DIY'ers,
Onze dank voor diegene die zaterdag 23 April hebben bijgewoond.
We hopen dat alle deelnemers het prettig hebben ervaren, in ieder geval hebben wij er een leuke dag en een goed gevoel
aan over gehouden! Dit gaf wel meer de mogelijkheid dichter bij het publiek te staan en meer gelegenheid voor verzoekjes.
Helaas heeft het prachtige weer de dag roet in het eten gegooid, maar de accommodatie was erg geslaag en reden voor herhaling!
Planning is om nog net voor de zomer vakantie een meeting te organiseren. Als iemand suggesties heeft horen wij het graag.
Even een resume wat de revu heeft gepasseerd;
Zelfbouwdrive van Audio Soul op basis van CD2PRO LF!
Als versterker diende de "Almarro" type A318 B
Alles gevoed door de PurePower 1050i power regenarator.
Als luidsprekers diende de volgende modellen als weergever.
Commercieel: A3 line array 150 Hz tot 21KHz ondersteund door een sub.
De Model-7 van Loudmagnet.
Niet commerciele luidsprekers waren de Cabasse 24B25 C / breedbander - ondersteund met sub.
Vintage luidspreker, de "Technics" model SB-RX70 met mica membramen en diamant gecoate tweeter ondersteund met sub.
Nogmaals dank aan iedereen en tot een volgende keer, wellicht dan weer met een grotere opkomst!
Met vriendelijke groet,
Audio Soul - Loudmagnet
Lucien van den Berg
info@audiosoul.nl
Onze dank voor diegene die zaterdag 23 April hebben bijgewoond.
We hopen dat alle deelnemers het prettig hebben ervaren, in ieder geval hebben wij er een leuke dag en een goed gevoel
aan over gehouden! Dit gaf wel meer de mogelijkheid dichter bij het publiek te staan en meer gelegenheid voor verzoekjes.
Helaas heeft het prachtige weer de dag roet in het eten gegooid, maar de accommodatie was erg geslaag en reden voor herhaling!
Planning is om nog net voor de zomer vakantie een meeting te organiseren. Als iemand suggesties heeft horen wij het graag.
Even een resume wat de revu heeft gepasseerd;
Zelfbouwdrive van Audio Soul op basis van CD2PRO LF!
Als versterker diende de "Almarro" type A318 B
Alles gevoed door de PurePower 1050i power regenarator.
Als luidsprekers diende de volgende modellen als weergever.
Commercieel: A3 line array 150 Hz tot 21KHz ondersteund door een sub.
De Model-7 van Loudmagnet.
Niet commerciele luidsprekers waren de Cabasse 24B25 C / breedbander - ondersteund met sub.
Vintage luidspreker, de "Technics" model SB-RX70 met mica membramen en diamant gecoate tweeter ondersteund met sub.
Nogmaals dank aan iedereen en tot een volgende keer, wellicht dan weer met een grotere opkomst!
Met vriendelijke groet,
Audio Soul - Loudmagnet
Lucien van den Berg
info@audiosoul.nl
Re: Audio Soul ZBA dag te Langenboom zaterdag 23 April 2011
Bedankt Lucien voor het organiseren !
Opkomst viel wat tegen.. Maar dat mocht de pret niet drukken !
Lokaaltje had echt een Breda sfeertje.
Vond de Vintage Technics zeer bijzonder! En qua versterkers alleen de Almarro 6C33c horen spelen. Maar dat klonk zeer prima !
Opkomst viel wat tegen.. Maar dat mocht de pret niet drukken !
Lokaaltje had echt een Breda sfeertje.
Vond de Vintage Technics zeer bijzonder! En qua versterkers alleen de Almarro 6C33c horen spelen. Maar dat klonk zeer prima !
