Banned members
Moderator: Beheerdersteam
Banned members
Hier zullen banned members worden geplaatst en de reden waarom er een ban is.
Leden die al gebanned zijn:
Paarslicht; permanent
Gerhard; permanent
En nu dus ook Koifarm; 2 maanden wegens misleiding (inmiddels al opgeheven..)
Wowly
Leden die al gebanned zijn:
Paarslicht; permanent
Gerhard; permanent
En nu dus ook Koifarm; 2 maanden wegens misleiding (inmiddels al opgeheven..)
Wowly
Laatst gewijzigd door Wowly op za 05 sep 2009, 1:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Banned members
De aanwezigheid van willyvolvo wordt niet langer op prijs gesteld. Hij haalde zich een permanente ban op de hals vanwege:
- herhaaldelijk adverteren met onvolledige, onjuiste en misleidende informatie
- negeren van forumleden die via PM hun interesse aangeven en informeren naar de staat en/of samenstelling van het aangebodene
- negeren van verzoeken tot duidelijkheid en van vragen op het forum m.b.t. staat en samenstelling van het aangebodene
- doelbewust aan zijn laars lappen van advertentievoorwaarden door tussendoor elders op het forum nogmaals de advertentie te dumpen die een mod in het verkoopgedeelte afsloot
- het door een ander forumlid aangebodene willen overnemen en vervolgens afhaken door niet meer te reageren
- eigenlijk nergens op reageren
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Banned members
Na uitvoerig overleg in het moderator team heeft SSassen een ban van een week gekregen wegens herhaaldelijke overtreding van een van de grondregels van dit forum, te weten
-edit- ban is opgehevenEen ieder die op dit forum actief wil zijn, zal RESPECT moeten opbrengen voor mede forum leden, ongeacht de onzin die ze misschien uitkramen
Re: Banned members
Sjaudio is vanaf heden gebanned voor een periode van 3 maanden
Reden: verkoop van ondeugdelijke apparatuur en onvermogen dit na herhaaldelijke verzoeken tot een goed einde te brengen.
Ik wil hierbij benadrukken dat dit géén veroordeling is van Sjors als persoon, maar wel van de handeling welke Sjors heeft verricht op dit forum. Het druist in tegen het basisprincipe van respect voor elkaar. Hieronder valt ook dat je geen ondeugdelijke spullen aan elkaar verkoopt.
Wowly
Reden: verkoop van ondeugdelijke apparatuur en onvermogen dit na herhaaldelijke verzoeken tot een goed einde te brengen.
Ik wil hierbij benadrukken dat dit géén veroordeling is van Sjors als persoon, maar wel van de handeling welke Sjors heeft verricht op dit forum. Het druist in tegen het basisprincipe van respect voor elkaar. Hieronder valt ook dat je geen ondeugdelijke spullen aan elkaar verkoopt.
Wowly
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Banned members
Pascal-Janssen heeft een ban van 3 maanden wegens overtreden van de regels van het te koop deel.
de regel "biedt iemand de vraagprijs, dan is het verkocht aan die persoon" is er om te borgen dat er hier op basis van vertrouwen kan worden gehandeld. Gaat iemand daar tegen in, en dan ook bewust en met een houding die geen respect laat zien dan mag die z'n handel ergens anders zien te slijten
de regel "biedt iemand de vraagprijs, dan is het verkocht aan die persoon" is er om te borgen dat er hier op basis van vertrouwen kan worden gehandeld. Gaat iemand daar tegen in, en dan ook bewust en met een houding die geen respect laat zien dan mag die z'n handel ergens anders zien te slijten
Re: Banned members
Na uitvoerig overleg van de moderators is besloten dat SSassen is gebanned voor de duur van één maand jegens onrespectvol gedrag jegens medeforumgenoten. 28 april zal deze worden opgeheven.
wowly
wowly
Re: Banned members
Ban van SSassen is per direct opgeheven.
--
Nuancering: opgeheven dient te worden gelezen als beëindigd a.g.v. verkorting.
SSassen heeft dus nog wel 2 bans op zijn naam staan. En 3e ban is permanent.
Marp
--
Nuancering: opgeheven dient te worden gelezen als beëindigd a.g.v. verkorting.
SSassen heeft dus nog wel 2 bans op zijn naam staan. En 3e ban is permanent.
Marp
Re: Banned members
Leeuwarden en SSassen krijgen een permanente ban, zij wensen zich niet als een goede gast van dit forum te gedragen, zelfs niet na herhaalde verzoeken. Zij hebben actief geprobeerd de moderators te verhinderen hun taak goed te kunnen vervullen. Dit hele gebeuren spijt ons zeer, we hebben de maatregel van een permanente ban nog niet eerder om een dergelijke reden moeten nemen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Banned members
Na uitgebreid beraad en na diverse gesprekken met Leeuwarden en SSassen is besloten om ze weer vrij toegang te verlenen. Zowel het ZBA team als SSassen en Leeuwarden willen de blik vooruit hebben en op het forum met de audio hobby bezig zijn, en willen het dus laten bij deze mededeling.
-
zelfbouwaudio.nl
- Berichten: 2
- Lid geworden op: ma 31 jan 2011, 22:53
- Locatie: Nederland en België
- Contacteer:
Re: Banned members
Voor de periode van 1 jaar is Gerhard, " ds23man", niet welkom op het forum. Dit na aanleiding van vele klachten van ZBA-forum-leden, forumgedrag en meerdere waarschuwingen.
Wij stellen het niet op prijs dat mbt dit gegeven er wordt gediscussieerd over ds23man op dit forum.
Wij stellen het niet op prijs dat mbt dit gegeven er wordt gediscussieerd over ds23man op dit forum.
-
zelfbouwaudio.nl
- Berichten: 2
- Lid geworden op: ma 31 jan 2011, 22:53
- Locatie: Nederland en België
- Contacteer:
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Banned members
Op herhaaldelijk verzoek van hemzelf was de (permanente) ban van Hondasnl opgeheven. Met name ikzelf in het modteam was hier voorstander van, ik vind dat iemand een nieuwe kans moet kunnen krijgen. Dat heb ik verkeerd ingeschat, reken ik mezelf aan, had van beide kanten ergernis kunnen voorkomen. Ons punt is de manier van communiceren, overal wat achter zoeken, geen 2 richting communicatie zoals dat op een openbaar forum gebruikelijk is.
Na overleg modteam is Hondasnl weer in ban, dit is een permanente ban.
Na overleg modteam is Hondasnl weer in ban, dit is een permanente ban.
